Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Vafaan ska ja släppa in honom för? 😄

PÅ FIKA ELLER??? 🙂😠 :angry: 😠 :angry:

...eller nej alltså 😱

Men vadå, har fått för mig att du gillar att fika? 😄

Postat

Det är kul när kända folk dissar owl city med.

Colin Meloy: "Thought @Jumex was just being cruel w/r/t Owl City but then I listened and my heart cried for shame."

Chris Walla: "The Men at Work plagiarism verdict is garbage, they got robbed. Related: Owl City should really consider buying Ben [Gibbard] a pony."

xD

Postat (redigerat)
Det är kul när kända folk dissar owl city med.

Colin Meloy: "Thought @Jumex was just being cruel w/r/t Owl City but then I listened and my heart cried for shame."

Chris Walla: "The Men at Work plagiarism verdict is garbage, they got robbed. Related: Owl City should really consider buying Ben [Gibbard] a pony."

xD

Tycker det e sjukt omoget att kända dissar andra. Typ som rappare som försöker äga andra rappare i sina texter. Määh.

edit, tillägg: SÄH! 😄

edit2, tillägg: GWEH! xD

Redigerat av Memphis
Postat
Äter pastasallad och dricker apelsinjuice? Vad trodde du jag gjorde? 😄

Precis vad jag satt o gissade på! 🙂

Postat (redigerat)
12 nya klmtr i benen. hmm. den förkortningen funkade inte lika bra som kvdrtmtr.

🙂

Jag tycker Fidden borde sätta en ny Svensk Standard vad gäller förkortningar (frktngr). 😄

Redigerat av Memphis
Postat
Tycker det e sjukt omoget att kända dissar andra. Typ som rappare som försöker äga andra rappare i sina texter. Määh.

edit, tillägg: SÄH! 😄

edit2, tillägg: GWEH! xD

I usa skjuter dom ihjäl varann.

Postat
😄

Jag tycker Fidden borde sätta en ny Svensk Standard vad gäller förkortningar (frktngr). 😄

Det var ju Pazos grej från början.

Postat (redigerat)

Dinkis, idag såg jag en tjej på vår skola som var läskigt lik Miranda July! 😄 Ögonen, håret, klädstilen! 😮

😄

Redigerat av Memphis
Postat
Dinkis, idag såg jag en tjej på vår skola som var läskigt lik Miranda July! 😄 Ögonen, håret, klädstilen! 😮

😄

😮

Ta ett kort! Eller länka Facebook-bild eller nåt! Har man sagt A får man säga B!

Jag kommer nog ha sex med henne snart!

Postat
😄

Ta ett kort! Eller länka Facebook-bild eller nåt! Har man sagt A får man säga B!

Jag kommer nog ha sex med henne snart!

xD 😄

Men ofta jag kan gå fram och ta kort på henne. 😮 Lär säkert inte ens se henne igen. 😮

Postat (redigerat)

De va en som ringde och babblade sönder mitt öra... 😄😄

Edit: Fan va man glömmer skriva hela meningar... 😮

Redigerat av Neosus
Postat
😄

Köp!!!! 😄

påminner om denna bilen som kan vara smidig att ha om man plötsligt är i behov av två bilar. 😮

😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.