Memphis Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Äter pastasallad och dricker apelsinjuice? Vad trodde du jag gjorde? 😄
Memphis Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Har tråkigt som jag haft i ungefär många dagar nu. xD 😄 🙂
Memphis Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Vafaan ska ja släppa in honom för? 😄 PÅ FIKA ELLER??? 🙂😠 :angry: 😠 :angry: ...eller nej alltså 😱 Men vadå, har fått för mig att du gillar att fika? 😄
Overkill Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Det är kul när kända folk dissar owl city med. Colin Meloy: "Thought @Jumex was just being cruel w/r/t Owl City but then I listened and my heart cried for shame." Chris Walla: "The Men at Work plagiarism verdict is garbage, they got robbed. Related: Owl City should really consider buying Ben [Gibbard] a pony." xD
Memphis Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 (redigerat) Det är kul när kända folk dissar owl city med. Colin Meloy: "Thought @Jumex was just being cruel w/r/t Owl City but then I listened and my heart cried for shame." Chris Walla: "The Men at Work plagiarism verdict is garbage, they got robbed. Related: Owl City should really consider buying Ben [Gibbard] a pony." xD Tycker det e sjukt omoget att kända dissar andra. Typ som rappare som försöker äga andra rappare i sina texter. Määh. edit, tillägg: SÄH! 😄 edit2, tillägg: GWEH! xD Redigerat 5 maj 2010 av Memphis
Pico Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Äter pastasallad och dricker apelsinjuice? Vad trodde du jag gjorde? 😄 Precis vad jag satt o gissade på! 🙂
Memphis Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 (redigerat) 12 nya klmtr i benen. hmm. den förkortningen funkade inte lika bra som kvdrtmtr. 🙂 Jag tycker Fidden borde sätta en ny Svensk Standard vad gäller förkortningar (frktngr). 😄 Redigerat 5 maj 2010 av Memphis
SadamJR Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Varför släppte du inte bara in honom och visade då? Såna där ska man inte släppa in.
SadamJR Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Tycker det e sjukt omoget att kända dissar andra. Typ som rappare som försöker äga andra rappare i sina texter. Määh. edit, tillägg: SÄH! 😄 edit2, tillägg: GWEH! xD I usa skjuter dom ihjäl varann.
Dingbats Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 😄Jag tycker Fidden borde sätta en ny Svensk Standard vad gäller förkortningar (frktngr). 😄 Det var ju Pazos grej från början.
Memphis Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Blod, svett och stråkar Sjukt duktig kille på kontrabas. Och bruden på fiol var stört skicklig. 😄
Memphis Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Det var ju Pazos grej från början. Jasså jaha.. förlåt Pazå. 😄
Memphis Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 (redigerat) Dinkis, idag såg jag en tjej på vår skola som var läskigt lik Miranda July! 😄 Ögonen, håret, klädstilen! 😮 😄 Redigerat 5 maj 2010 av Memphis
slejnard Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Varit lite ljudtekniker åt en duktig gurasnubbe i afton + Ä-by storband. Han körde några tommy emanuellzz
Dingbats Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Dinkis, idag såg jag en tjej på vår skola som var läskigt lik Miranda July! 😄 Ögonen, håret, klädstilen! 😮 😄 😮 Ta ett kort! Eller länka Facebook-bild eller nåt! Har man sagt A får man säga B! Jag kommer nog ha sex med henne snart!
Memphis Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Har på flera håll läst om att Millenium-filmerna skall spelas in av amerikanerna, men vaddå, ska liksom samma filmer göras om? 😄 tex http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/ameri...kholm-1.1088656 Har svårt att tänka mig Brad Pitt och Kristen Stewart i rollerna. 😄
Memphis Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 😄 Ta ett kort! Eller länka Facebook-bild eller nåt! Har man sagt A får man säga B! Jag kommer nog ha sex med henne snart! xD 😄 Men ofta jag kan gå fram och ta kort på henne. 😮 Lär säkert inte ens se henne igen. 😮
slejnard Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Ska nog fasen köpa en sån här för att lasta på ölbacken till helgen. Ska det va så ska det va: http://www.blocket.se/alvsbyn/Gustav_9000i...ca=1_12&w=0
Memphis Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Ska nog fasen köpa en sån här för att lasta på ölbacken till helgen. Ska det va så ska det va:http://www.blocket.se/alvsbyn/Gustav_9000i...ca=1_12&w=0 😄 Köp!!!! 😄 påminner om denna bilen som kan vara smidig att ha om man plötsligt är i behov av två bilar. 😮
Neosus Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 (redigerat) De va en som ringde och babblade sönder mitt öra... 😄😄 Edit: Fan va man glömmer skriva hela meningar... 😮 Redigerat 5 maj 2010 av Neosus
Neosus Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 😄 Köp!!!! 😄 påminner om denna bilen som kan vara smidig att ha om man plötsligt är i behov av två bilar. 😮 😮
Neosus Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Ska nog fasen köpa en sån här för att lasta på ölbacken till helgen. Ska det va så ska det va:http://www.blocket.se/alvsbyn/Gustav_9000i...ca=1_12&w=0 Den har vart med i teve eller reportage i tidning va? 😄
Recommended Posts