slejnard Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Jahaja så nu har debatt börjat ägna sig åt politik också
Neosus Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Eller får man helt enkelt "rabbat" när man ska betala hos tandläkaren? Japp
SadamJR Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Kul med valet i höst. Är väl en och annan här som får rösta för första gången.
Pazo Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 AAAAJJJJ... Djävla fittmage.. eller tarmar.. Gör fett ont stötvis nu... riktigt enormt ont 😉
slejnard Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 AAAAJJJJ...Djävla fittmage.. eller tarmar.. Gör fett ont stötvis nu... riktigt enormt ont 🤪 😮 Gluten eller laktosintolerans kanske. Eller för mkt kaffe 😉😕
Pazo Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 🤪 Gluten eller laktosintolerans kanske. Eller för mkt kaffe 😉😕 Jag är laktosintolerant, men har inte intagit någon ovanlig mängd mjölk idag
SadamJR Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 AAAAJJJJ...Djävla fittmage.. eller tarmar.. Gör fett ont stötvis nu... riktigt enormt ont 😉 Kan det va magkatarr?
Fidden Postat 3 maj 2010 Trådstartare Postat 3 maj 2010 nu ska jag hämta soffklädseln i torkrummet. ingen mer makrill! xD
Pazo Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Jag måste också tvätta min för killis fucking spillde kaffe på det
Overkill Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Tänk om Gote och Pico har åkt iväg på en romantisk semester till Karibien och det är därför dom inte är här... 😉
Pazo Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 inte "And they'll know us by the trail of dead" Lite coolt tycker jag 😉
Overkill Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Jag har sångböcker till ett värde av 10 000 i min garderob! 😉 Det är ju synd bara att dom inte går att sälja till så många andra än dom som går på mitt program.
Overkill Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Jag har fan svårt att deppa till musik som handlar om relationer och kärlek ändå. Kan inte direkt relatera.
Overkill Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Det är liksom inte p.g.a innehållet jag deppar isf till såna låtar utan mer för att dom sjunger fint typ. Deppar däremot direkt om jag kollar första avsnittet av OC, för jag kan relatera till Seth plus att jag fortfarande inte har släppt serien tillräckligt mycket för att inse att karaktärerna inte är riktiga och att jag inte känner dom. Bara jag tänker på det nu blir jag seriöst tårögd (sant) vilket det nog är freakvarning på. xD
Overkill Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 fast den handlar ju om likgiltighet. Det var iofs mer allmänt jag pratade, snackade lite med pazo om det att jag inte direkt kan deppa till mina vanliga depplåtar (hest-playlisten på spotify) med death cab, bon iver, band of horses, etc, dels för att jag lyssnat för mycket på dom (förmodligen största anledningen) och sen för att kärleksbekymmer, vilket oftast är om, inte riktigt är någonting jag fattar.
Recommended Posts