Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Jag har sångböcker till ett värde av 10 000 i min garderob! 😉 Det är ju synd bara att dom inte går att sälja till så många andra än dom som går på mitt program.

Postat

Det är liksom inte p.g.a innehållet jag deppar isf till såna låtar utan mer för att dom sjunger fint typ. Deppar däremot direkt om jag kollar första avsnittet av OC, för jag kan relatera till Seth plus att jag fortfarande inte har släppt serien tillräckligt mycket för att inse att karaktärerna inte är riktiga och att jag inte känner dom. Bara jag tänker på det nu blir jag seriöst tårögd (sant) vilket det nog är freakvarning på. xD

Postat
fast den handlar ju om likgiltighet.

Det var iofs mer allmänt jag pratade, snackade lite med pazo om det att jag inte direkt kan deppa till mina vanliga depplåtar (hest-playlisten på spotify) med death cab, bon iver, band of horses, etc, dels för att jag lyssnat för mycket på dom (förmodligen största anledningen) och sen för att kärleksbekymmer, vilket oftast är om, inte riktigt är någonting jag fattar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.