Dingbats Postat 2 maj 2010 Postat 2 maj 2010 Bassot jämte Perrier och Defforges innehöll 133 papegojor och 108 kolibrier men numera körs tre reformator, doctor och professor theologie av dessas ovilja att sända islamisk arkitektur i nivåbrunnens rektangulära överfallsvärn. 🙂
debatt Postat 2 maj 2010 Postat 2 maj 2010 Jag såg en film som hette "Yes, man" nyss med Jim Carrey. Om den hade ett budskap så förstod jag det inte. Mer än att man bara ska säga ja om man själv vill.
Dingbats Postat 2 maj 2010 Postat 2 maj 2010 Jag såg en film som hette "Yes, man" nyss med Jim Carrey.Om den hade ett budskap så förstod jag det inte. Mer än att man bara ska säga ja om man själv vill. Ja, budskapet är skittöntigt, men det viktiga med den filmen är att Zooey Deschanel är med i den.
SadamJR Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Jag såg en film som hette "Yes, man" nyss med Jim Carrey.Om den hade ett budskap så förstod jag det inte. Mer än att man bara ska säga ja om man själv vill. Morrn. Har inte sett filmen, men vad är det för fel på det budskapet?
SadamJR Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 pazo är värsta emon nu xD Har inte förstått vad det där med emo betyder. Trodde det hade med porr att göra.
Pazo Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 BD - Work är ju fan också bra... Vafan... Orka börja gilld BD på riktigt 😛
Overkill Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Har inte förstått vad det där med emo betyder. Trodde det hade med porr att göra. Från Urban Dictionary: Genre of softcore punk music that integrates unenthusiastic melodramatic 17 year olds who dont smile, high pitched overwrought lyrics and inaudible guitar rifts with tight wool sweaters, tighter jeans, itchy scarfs (even in the summer), ripped chucks with favorite bands signature, black square rimmed glasses, and ebony greasy unwashed hair that is required to cover at least 3/5 ths of the face at an angle.
Dingbats Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 (redigerat) VILKEN JÄVLA PÄRS! Jag vaknade till klockan 06:18 av att det var så ljust i rummet, men jag hade ställt klockan på åtta. Därefter somnade jag om, och "vaknade" tre gånger till! Första gången när jag vaknade kl 06:18 så låg jag och vände mig lite i sängen bara och sen somnade om. Jag drömde nånting men jag minns inte riktigt vad. Sen vaknade jag en gång till, tittade på klockan för jag var säker på att jag hade försovit mig, men hon var bara sju nånting. Jag "gick upp" och stängde av datorn av nån anledning (den stod på standby). Jag är rätt säker på att det var här som jag la mig på golvet i mitt rum och nöp mig i armen för att se om jag var vaken, vilket jag konstaterade att jag var (!). Så bra funkar det knepet alltså. Sen tror jag att jag gick ut i hallen och pratade med mina föräldrar. Sen somnade jag igen, och den här gången drömde jag att jag klev på bussen mot min systers skola, och på bussen satt en av hennes lärare som hette Lök i efternamn, och han höll på och raggade på en som hette Persilja. Jag nynnade på en låt från Animal Collectives nya EP (som inte finns) och några grabbar i min syrras klass pratade om dem i sätena framför mig. Sen vaknade jag, tittade på klockan och hon var bara sju nånting fortfarande. Jag gick upp och ut i köket, där hade mina föräldrar precis möblerat om. Väggarna och allting var lite annorlunda också, men det reflekterade jag inte över. Det hade snöat jättemycket under natten. Jag ropade ut till föräldrarna i hallen att jag inte skulle trivas med så steril inredning. Jag kom på att låten jag nynnat på i drömmen inte alls var Animal Collective, utan "Lay Lay Off, Faselam" av Avey Tare & Kría Brekkan, som jag i verkligheten lyssnat på kvällen innan. Min syster och hennes pojkvän (som sov här i natt i verkligheten såväl som i drömmens verklighet) frågade om hur det var i landet jag hade varit i, vilket det nu var. Nånstans kring Balkan. Här är det lite diffust, men jag tror att jag hade åkt dit i drömsekvensen innan, det var en skolresa fast det enda skolan gjorde var att subventionera biljetten. Sen är jag lite osäker, men jag tror det var här som jag gick ut utomhus. Hur som helst somnade jag igen. Här minns jag inte vad jag drömde. Jag vaknade igen efter ett tag, tittade på klockan och nu var hon 07:48 eller nåt sånt. Jag tittade igenom min dagbok, och där fanns det tre påbörjade anteckningar för dagens datum, vilket var den 18 nånting, dvs. en för varje gång jag "vaknat". Den här gången var jag vid lite bättre medvetande än de tidigare. Jag var fortfarande (med fog) osäker på om jag var vaken eller inte, så jag körde en grej som jag fick för mig att jag hade läst på Flashback, att rabbla "ett två tre" om och om igen snabbt. Det funkade inte, utan blev "tre två ett", vilket fick mig att inse att jag höll på att somna igen, och jag vaknade till på riktigt. Den här gången var det fullständigt klart att jag var tillbaks i verkligheten. FY FAN. EDIT: Det kan vara att det var en vakning till där nånstans, men jag vågar inte säga det säkert. Det var hur som helst bara tre dagboksanteckningar för dagens datum, så det jag har skrivit lär stämma. Redigerat 3 maj 2010 av Dingbats
Dingbats Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Intressant att du använder ord som steril i drömmen. Jag sa aldrig det ordet i drömmen, men jag tror jag tänkte det. Jag ropade bara att jag inte kommer trivas med det här möblemanget, att det behövs några dukar eller tavlor eller nåt. Min mamma sa att hon ville ha det sådär.
Dingbats Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Det roliga är alltså att för varje gång jag "vaknat" så var jag helt klar med att drömsekvensen innan bara var en dröm.
SadamJR Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Det roliga är alltså att för varje gång jag "vaknat" så var jag helt klar med att drömsekvensen innan bara var en dröm. Varför inte ta upp det i "din" drömtråd?
Dingbats Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Varför inte ta upp det i "din" drömtråd? För att ingen läser den.
Overkill Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Entourage är sjuukt spännande, men måste gå på föreläsning. 😛
slejnard Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Intressant dröm Dingbats. Själv sov jag tungt. Mera kaffe
Recommended Posts