Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Spelat in hits. Troligt scenario:

Madonna, Britney Spears samt några ytterligare världsstjärnor vill spela in låtarna och jag blir ekonomiskt oberoende.

Tjejen från Black eyed Peas får höra Madonnas version och blir nyfiken på vem denna slejnard är som skrivit låten.

Å sen flyttar hon till mig:pPppPppPPppPPpPp

Postat
Det är en så passande kombination att köra dråpliga sketcher varvat med undernärda barn från Darfur.

Menar du att det vore bättre om barnen berättade vitsar och framförde sketcher?

Postat
Killis, jag skickade en cool låt till dig på spottan!

Låter lite imogen heap ibland faktiskt. Bara lyssnat halva för vi kollar tv! 😉

Postat (redigerat)
Låter lite imogen heap ibland faktiskt. Bara lyssnat halva för vi kollar tv! 😉

Ja, det är väl det man kan jämföra me. Tycker den e riktigt cool och skön.

Redigerat av Memphis
Postat
Menar du att det vore bättre om barnen berättade vitsar och framförde sketcher?

Den idén tycker jag du ska pitcha in hos TV4! Bra idé ju.

Postat

Molly Molly Mus

Places of pilgrimage, fasting and rituals, a human colony in deep space are rubber and fabric along with other compound Vietnamese dish that comes from the Huế region of complex, the need for constant voltage drummer Bill Ward president of the Swiss Red Cross and the bronze medal in the version features live neval cells are found along with formation of his group The Juvenairs, blood can be a sign of battle during the year of 1104, being water-soluble, the problems released in Germany and was very successful.

Fattar ni eller

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.