Memphis Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 (redigerat) Här var det livat! 😎 Ska gymma nu så det e skit samma! 🙂 xD Redigerat 30 april 2010 av Memphis
debatt Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 mör som en stör gick på stan orangina är gott I Paris fanns inte Fanta på vissa ställen. Det fick bli Orangina då.
Memphis Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 Vad är region 9 på en dvd? Det har med Amerikanskt resp. Europeiskt format att göra. Jag gissar att du stoppade i en dvd i datorn och mediaplayer säger att det inte går att spela Region 9? Minns att jag hade problem me det på förra datorn när jag bodde hemma. Minns inte hur jag löste det. Testa hämta hem VLC istället, det kan spela det mesta.
debatt Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 Valborgsmässoafton, sista april eller vardagligt valborg, finlandssvenska vappen, är en årlig högtid som firas i Estland, Finland, Lettland, Sverige, Tjeckien och Tyskland den 30 april eller 1 maj. Traditionen grundar sig på de hedniska högtider som funnits spridda i Europa, men har senare kommit att sammankopplas med Heliga Valborgs kult, mot häxtro och onda andar, som uppstod speciellt efter hennes död år 779. Jag kan meddela att gatan är HELT öde fortfarande utanför. Var är alla?
Dingbats Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 I Paris fanns inte Fanta på vissa ställen. Det fick bli Orangina då. Bra mycket godare än Fanta. Fanta apelsin är ju dessutom odrickbart, world funkar okej.
Memphis Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 (redigerat) Jag kan meddela att gatan är HELT öde fortfarande utanför. Var är alla? Jag tror alla är på Avenyn, för där kommer bli helt sjukt packat snart eftersom Chalmers Cortéze-tåg drar igång snart. Och jag ska snart dit. 😆 Redigerat 30 april 2010 av Memphis
Memphis Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 Min äldsta bror förlovade sig idag. 😆 Är på solsemester me sin tjej på kreta och han friade idag. 😛
Memphis Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 Det e kul me nya Spotify eftersom man kan se personers "Top tracks". 😄 En polare hade Idas sommarvisa där. 😆 Micke hade "We all need som light" med Transatlantic. Min favoritlåt. 😛
debatt Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 Det har med Amerikanskt resp. Europeiskt format att göra. Jag gissar att du stoppade i en dvd i datorn och mediaplayer säger att det inte går att spela Region 9? Minns att jag hade problem me det på förra datorn när jag bodde hemma. Minns inte hur jag löste det. Testa hämta hem VLC istället, det kan spela det mesta. Ok. Den här gången är det ingen dator inblandad överhuvudtaget. Jag jämför vilka dvd som kan spelas på min dvd-spelare resp på morsans. Alla dvd kan spelas på bägge spelarna, med två (ev tre) undantag: 1) "Premonition" John Fogerty live. Går inte att läsa alls på min spelare (men fungerar dock i datorn). Morsans spelare klarar den galant. Står ingen info om region på omslaget eller skivan alls, men när den såldes i Scandinavium så sa killen till mig innan köp att den bara var för region 1. NTSC också f.ö. 2) "Wild West London" The Tubes. Går inte att läsa alls i morsans spelare. Min dvd-spelare (liksom datorn) klarar den dock galant. Information om den är NTSC och Region 9, jag tror de menar region 9 iaf, för det står Dvd 9. Dubbel layer dvd. Hittade att [källa home theater info] Region 9 är "Expansion" - ofta använd som "Regionsfri". Region Countries 0 No Region Coding 1 United States of America, Canada 2 Europe, including France, Greece, Turkey, Egypt, Arabia, Japan and South Africa 3 Korea, Thailand, Vietnam, Borneo and Indonesia 4 Australia and New Zealand, Mexico, the Caribbean, and South America 5 India, Africa, Russia and former USSR countries 6 Peoples Republic of China 7 Unused 8 Airlines/Cruise Ships 9 Expansion (often used as region free) Slutsats, min dvd-spelare är inte regionsfri. Morsans spelare klarar inte dvd med dubbla lager? Försökte spela en annan dvd "All regions NTSC" i min spelare i flera månader, men det gick inte. Men plötsligt fungerade den. Uppgraderad mjukvara genom kabeln?
Memphis Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 (redigerat) Nu e det inte bara på fejjan man kan stalka folk! 😛 nej, alltså, jag hade inte tänkt att göra det.. 😆 Redigerat 30 april 2010 av Memphis
Fidden Postat 30 april 2010 Trådstartare Postat 30 april 2010 Nu har jag bara skumläst lite, men ändå. Debatt, förstår jag dig rätt att du har sagt upp dig för att du är sjuk?
debatt Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 Nu har jag bara skumläst lite, men ändå.Debatt, förstår jag dig rätt att du har sagt upp dig för att du är sjuk? Det kanske man kan säga.
Fidden Postat 30 april 2010 Trådstartare Postat 30 april 2010 fick du inte vara sjukskriven längre eller vadå?
debatt Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 (redigerat) fick du inte vara sjukskriven längre eller vadå? Ärligt talat vet jag inte. Jag har väl inte stängt dörren till jobbet helt, men det är inte gynnsamt för min röst att fortsätta där. På arbetet bokar man arbetspass i 2-veckorsperioder. Eftersom jag är sjuk kan jag inte boka pass. Kan jag då få sjukpenning? Har ingen aning. Rimligen borde man kunna det. Den period jag varit sjuk och arbetsgivaren ska ha skickat in läkarintyg m.m. till FK för, har inte resulterat i några pengar öht!! Så nu vet jag inte om arbetsgivaren skickat in pappren eller om FK bedömer att jag inte ska ha ersättning. Redigerat 30 april 2010 av debatt
debatt Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 Ska försöka hitta ett arbete man kan utföra hemma. SadamJr förslog prostitution, men jag tror han inte var seriös.
Micke H Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 Det e kul me nya Spotify eftersom man kan se personers "Top tracks". ☺️ En polare hade Idas sommarvisa där. 😆 Micke hade "We all need som light" med Transatlantic. Min favoritlåt. 😛 😄
Dingbats Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 Ska försöka hitta ett arbete man kan utföra hemma.SadamJr förslog prostitution, men jag tror han inte var seriös. Hur går det med skivan och boken då?
SadamJR Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 Ska försöka hitta ett arbete man kan utföra hemma.SadamJr förslog prostitution, men jag tror han inte var seriös. Insåg inte att läget var så allvarligt.
Recommended Posts