Pazo Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Han kör ju från västa hemliga speciel deluxeinvite only!
slejnard Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Jag har mördande träningsvärk i nacken Jo tack jag vet det redan 😛 ! Sträck ut och andas ut
Pazo Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Jo tack jag vet det redan 😛 ! Sträck ut och andas ut orka
Dingbats Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 dingis var tankar du musik ifrån? Brukar söka runt lite snabbt på megaupload och mediafire, finns det inte nån zip som är minst lika stor som torrenten i V0 på Waffles så tankar jag därifrån istället. Nya grejer brukar mest bli Waffles.
slejnard Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 sleepers! imorn händer detta: 07.38: Pico säger Morn xD 07.49 Grahn säger Morn! .. ..så att 😛 08.39: Fidden säger att han ska löpa 9.30: MickeH säger thats what she said!!! 10.21 Pazo jag å Overkill vill ha kebabrulle å säger orka va bakis! xD 10.22 Memphis lägger upp ett youtubeklipp och kommenterar förgående inlägg. 10.33 Dingbats visar upp en mellow brud som ser läcker ut även osminkad 11.03 Debatt undrar plötsligt vad ett virus är 11.15 Sadam ger oss en av sina sällsynta smilfinkar Bara så ni vet!
Fidden Postat 17 april 2010 Trådstartare Postat 17 april 2010 Soft fredagkväll igår. Hävde i lite badsalt och tog ett lagom varmt bad, hade Ágætis byrjun på i bakgrunden och ett glas vin på badkarskanten. Så jäääävla gött när låten "Starálfur" drog igång. Hade händerna bakom huvudet och bara zenade loss. Sen när jag klev upp ur badet var jag så trött, så jag stängde av datorn och gick och la mig. men jag var för varm efter badet, så jag gick och öppnade balkongdörren la mig på mattan i vardagsrummet istället. Sigge ros var fortfarande på, och jag låg där naken och kollade på månen. Sen stängde jag och gick och la mig på riktigt. Klockan var max 22 då.
Fidden Postat 17 april 2010 Trådstartare Postat 17 april 2010 Va i köket, diskade lite, sen drog jag... till tvättstugan ;PpPPpPpPpp
Fidden Postat 17 april 2010 Trådstartare Postat 17 april 2010 hmm, amerikanskt tidformat på forumet nu?
Fidden Postat 17 april 2010 Trådstartare Postat 17 april 2010 fast inte inne i trådarna, bara ute i trådlistningen i de olika avdelningarna...
Dingbats Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Ska väl duscha och sådär kanske då. Tömma diskmaskinen, stoppa in disk i diskmaskinen, plocka ner tvätt från ställningen.
Overkill Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Soft fredagkväll igår. Hävde i lite badsalt och tog ett lagom varmt bad, hade Ágætis byrjun på i bakgrunden och ett glas vin på badkarskanten. Så jäääävla gött när låten "Starálfur" drog igång. Hade händerna bakom huvudet och bara zenade loss. Sen när jag klev upp ur badet var jag så trött, så jag stängde av datorn och gick och la mig. men jag var för varm efter badet, så jag gick och öppnade balkongdörren la mig på mattan i vardagsrummet istället. Sigge ros var fortfarande på, och jag låg där naken och kollade på månen. Sen stängde jag och gick och la mig på riktigt. Klockan var max 22 då. var det 50 du fyllde sa du? 😠
Recommended Posts