Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
dingis var tankar du musik ifrån?

Brukar söka runt lite snabbt på megaupload och mediafire, finns det inte nån zip som är minst lika stor som torrenten i V0 på Waffles så tankar jag därifrån istället. Nya grejer brukar mest bli Waffles.

Postat

sleepers!

imorn händer detta:

07.38:

Pico säger Morn xD

07.49

Grahn säger Morn!

.. :rolleyes:

..så att 😛

08.39:

Fidden säger att han ska löpa

9.30:

MickeH säger thats what she said!!!

10.21

Pazo jag å Overkill vill ha kebabrulle å säger orka va bakis! xD

10.22

Memphis lägger upp ett youtubeklipp och kommenterar förgående inlägg.

10.33

Dingbats visar upp en mellow brud som ser läcker ut även osminkad

11.03

Debatt undrar plötsligt vad ett virus är

11.15

Sadam ger oss en av sina sällsynta smilfinkar

Bara så ni vet!

Postat

Soft fredagkväll igår.

Hävde i lite badsalt och tog ett lagom varmt bad, hade Ágætis byrjun på i bakgrunden och ett glas vin på badkarskanten. Så jäääävla gött när låten "Starálfur" drog igång. Hade händerna bakom huvudet och bara zenade loss. Sen när jag klev upp ur badet var jag så trött, så jag stängde av datorn och gick och la mig. men jag var för varm efter badet, så jag gick och öppnade balkongdörren la mig på mattan i vardagsrummet istället. Sigge ros var fortfarande på, och jag låg där naken och kollade på månen.

Sen stängde jag och gick och la mig på riktigt. Klockan var max 22 då.

Postat

Ska väl duscha och sådär kanske då. Tömma diskmaskinen, stoppa in disk i diskmaskinen, plocka ner tvätt från ställningen.

Postat
Soft fredagkväll igår.

Hävde i lite badsalt och tog ett lagom varmt bad, hade Ágætis byrjun på i bakgrunden och ett glas vin på badkarskanten. Så jäääävla gött när låten "Starálfur" drog igång. Hade händerna bakom huvudet och bara zenade loss. Sen när jag klev upp ur badet var jag så trött, så jag stängde av datorn och gick och la mig. men jag var för varm efter badet, så jag gick och öppnade balkongdörren la mig på mattan i vardagsrummet istället. Sigge ros var fortfarande på, och jag låg där naken och kollade på månen.

Sen stängde jag och gick och la mig på riktigt. Klockan var max 22 då.

var det 50 du fyllde sa du? 😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.