Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
SVARA DÅ!!!

SPECIELLT MEMPHAN Å DINGIS SOM INTE SAGT ETT SKIT OM IGÅR!! 😄

Mäh, såg på film juh! 😄

Jo kan berätta lite. När han anlände så hade jag dukat upp med 3-rätters middag och så inledde jag med en flaska rött vin, en Montepulciano d'Abruzzo från 1957. Tittade på solnedgången och tog ett dopp i Jacuzzin. 😉

xD

Nämen det var trevligt, tjötade om musik och längsta. 😛 Och Dingis klämdes nästan i dörrn när han kom me spårvagnen, guhu. 😄

Postat

Fast det berodde mest på att Dingis inte var så uppmärksam på vilken station har var på förrän det nästan var försent. xD

Postat

Så jävla fint var det! 😄 Först asdött, typ inget folk där. Sen började vi köra live, pazo på APC:n och så stod jag med controlpaden och trummade till som fan. 😎 FETT KUL. Och efter livesetet sen kom nobody gets out alive, drop down, nott, avalanche, etc. helt fucking sjukt var det xD

Postat
Så jävla fint var det! 😄 Först asdött, typ inget folk där. Sen började vi köra live, pazo med AC/DC och så stod jag med controlpaden och trummade till som fan. 😎 FETT KNULL. Och efter livesetet sen kom nobody gets out alive, drop down, nott, avalanche, etc. helt fucking sjukt var det xD

PHETT! 😮

Postat

Jepp. Kom hem och han bara "var är min dator? var är min dator?" så ringde han sin syrra och fick nummer till nån på nationen och dom hade den. Så han gick och hämtade den. 🙂

Postat

Jag glömde en elgitarr på ett tåg en gång. Var lite trött och hade lite bråttom vid ett byte...

Men den hamnade på hittegodsavdelningen så jag kunde få tillbaka den dagen efter.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.