Hermholtz Postat 1 februari 2010 Dela Postat 1 februari 2010 Hej, Jag söker mixjobb i olika former. Har du material du vill få mixat? Eller kanske material du gärna låter mig mixa. Tveka inte ! Kontakta mig 😄 Jag behöver mixa för att få erfarenhet, så jag gör det självklart utan kostnad. Av mig får du en spännande mix som du får göra vad du vill med 🙂! Mixar allt från körinspelningar till neopunk Hälsningar Mavro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jajje Postat 1 februari 2010 Dela Postat 1 februari 2010 (redigerat) Skrev i fel tråd: / Sorry. Redigerat 1 februari 2010 av Jajje Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emili01 Postat 3 februari 2010 Dela Postat 3 februari 2010 Hej, Jag söker mixjobb i olika former. Har du material du vill få mixat? Eller kanske material du gärna låter mig mixa. Tveka inte ! Kontakta mig 😄 Jag behöver mixa för att få erfarenhet, så jag gör det självklart utan kostnad. Av mig får du en spännande mix som du får göra vad du vill med 😄! Mixar allt från körinspelningar till neopunk Hälsningar Mavro Tjenare Gör du mastering också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thulesius Postat 3 februari 2010 Dela Postat 3 februari 2010 Hej. Spelar i ett rock/funk band som precis håller på att spela in. Om du är intresserad av att mixa några av låtarna så släng iväg ett mail till jacob.thulesius[AT]gmail.com Sättning är Trummor, bas, gitarr, rhodes, hammond, trumpet, trombon alt/tenorsax, sång. Inte ofta man får träna på att mixa blås. //Jacob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hermholtz Postat 4 februari 2010 Trådstartare Dela Postat 4 februari 2010 Tjenare Gör du mastering också? Har aldrig gjort det, men det är väll aldrig för sent för att lära sig 😄 Hör av dig med ett PM med mer info, så ser vi vad vi kan göra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.