Guest nattvaktaren Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasJ Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 (edited) du e så underbar nattis:P hahha fina bilder Edited January 7, 2005 by DjBox Link to comment Share on other sites More sharing options...
wnr Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 massa enhörnigar... muuuuu! 😏 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasJ Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 menar du att du såg dessa i IRL i lund? haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 När var detta? För om det var nyligen så åker jag gärna till Lund. Ser ut att vara varmt och skönt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
johahl Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Som tur är går dom där snokarna att plastikopereras nu för tiden. Prisa herren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osiris Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 (edited) 🙂 :) 🙂 Uuuuhhh 🙂😎 Edited January 7, 2005 by osiris Link to comment Share on other sites More sharing options...
®offe Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Satan va lika ni är. Är ni släkt eller? Vem är vem? /® Link to comment Share on other sites More sharing options...
perdefinition Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Nice! Här är en från vår spelning på utomhusfestivalen i Brunei! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazzman Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 (edited) Då hade jag ju nästan rätt om nattvaktarens utseende, till höger Edited January 8, 2005 by Jazzman Link to comment Share on other sites More sharing options...
dbd Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 Satan va lika ni är. Är ni släkt eller?Vem är vem? /® Jag är den lilla i mitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 Är besviken över att nattvaktaren rakat av sig tuppkammen. Mes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 😉😄🙂 .... oj vad jag garvade... trodde i min stilla förväntan att det var riktiga IRL-bilder ... Nattis du kanske ska börja med stand-up-comedy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxmaxmax Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 och jag till vänster. dbd hade precis påbörjat ännu en spontan föreläsning om modulärsystem och vi hade gått en jävla bit utan att hitta ett vattenhål. ( det började klia i hornet, om man säger så ) men sen hittade nattvaktaren en schysst sten att slicka på. så det gick bra ändå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Katla Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 Ni verkar ju ha haft en höjdarkväll! Jag läste dock inget om era bravader i lokaltidningen så jag antar att det gick relativt lugnt till. 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kill All Autotuner Posted January 12, 2005 Share Posted January 12, 2005 Då är ni alltså snälla pöjkar innerst inne .......... Idisslar cubase , reason och vst hela dagen lång Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts