Jump to content
Annons

DIY Rack


Jasi

Recommended Posts

Funderar på att bygga nån eget Rackstall, eftersom det är konstigt nog ganska "dyrt".

Iaf för oss unga. Jag vet att vi har hemma väldigt mycket skivor, och virke så där går det.

Men jag lite problem med att göra själva "upphängningen", försökte hitta någe såna skruvsatser

som man typ limmar på eller nåt. hittar inget sånt. Sen kom jag på såna enkla hyllkonsolhållare.

Nån som testat gjort en egen rackställ? Isåfall hur mycket kosta det? Och hur/vad gjorde du upphängningen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
sadomachine (oregistrerad)
Funderar på att bygga nån eget Rackstall, eftersom det är konstigt nog ganska "dyrt".

Iaf för oss unga. Jag vet att vi har hemma väldigt mycket skivor, och virke så där går det.

Men jag lite problem med att göra själva "upphängningen", försökte hitta någe såna skruvsatser

som man typ limmar på eller nåt. hittar inget sånt. Sen kom jag på såna enkla hyllkonsolhållare.

Nån som testat gjort en egen rackställ? Isåfall hur mycket kosta det? Och hur/vad gjorde du upphängningen?

Var det inte nån IKEAmöbel som var i precis rätt storlek?

Sök här på forumet...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...