Neosus Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 "Han får väl lämna in en resningsansökan" ...ja inte för att jag sitter och läser nu men... 😆
debatt Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Hur fan orkar ni? När jag är uppe till två vaknar jag aldrig före 13. Och kom inte med kommentaren "det är åldern", eftersom jag ALDRIG gjort det. Använder ni mycket oreegano? 😆
Dingbats Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Hur fan orkar ni?När jag är uppe till två vaknar jag aldrig före 13. Och kom inte med kommentaren "det är åldern", eftersom jag ALDRIG gjort det. Använder ni mycket oreegano? 😆 Jag ställer klockan.
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 mina hörlurar skallrar lite i ena luren när det är mycket bas... då måste jag dra upp volymen ganska mycket och sen ner igen, då låter det bra igen. Jag är inte säker på om det slutar skallra eller om jag bara bedövar hörseln.
debatt Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 mina hörlurar skallrar lite i ena luren när det är mycket bas... då måste jag dra upp volymen ganska mycket och sen ner igen, då låter det bra igen. Jag är inte säker på om det slutar skallra eller om jag bara bedövar hörseln. Förmodligen örat. Du kanske är på örat.
debatt Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Jag ställer klockan. Detta inbegriper tvång. Så sett är jag liberal.
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Förmodligen örat. Du kanske är på örat. jag vet inte, är örat på gränsen till vansinne? isåfall är jag nära iallafall.
Overkill Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 jag vet inte, är örat på gränsen till vansinne? isåfall är jag nära iallafall. Det är väl i örat vansinnet sitter. Därför van Gogh skar av sig örat i alla fall.
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Det är väl i örat vansinnet sitter. Därför van Gogh skar av sig örat i alla fall. jag tror det är balanssinnet du tänker på...
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 iofs.. vansinne innebär nog ganska ofta obalans, så du har nog rätt iallafall.
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Tror jag ska göra en skiva som heter "du ställer klockan, jag flippar ur".
Neosus Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Vad är det som går och går men kommer aldrig fram? Svar: Neosus 😄
Recommended Posts