Pazo Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Om man har tråkigt när man är påp puben är man barbored. 😏
Pazo Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Opropå Owl city - fireflies. Så låter den precis som Toto - Africa efter att benrippof sjungit... "i like to make myself believe"... och sen kommer totolåten på "that the wöööörld turn.. sloooowlyyy"
Pazo Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Opropå Owl city - fireflies.Så låter den precis som Toto - Africa efter att benrippof sjungit... "i like to make myself believe"... och sen kommer totolåten på "that the wöööörld turn.. sloooowlyyy" Speciellt när han säger "SLOOOOWLYYYY"
Pico Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 fifan vad skönt det är att vara nysketen. Seru det alpina? Skön filur som satt typ i toppen på ett träd för att kunna se. 😏
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Seru det alpina? Skön filur som satt typ i toppen på ett träd för att kunna se. 😄 nä, jag stängde av... verkar som jag börjat längta efter våren för mycket för att gilla störtlopp 😏
Pico Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 nä, jag stängde av... verkar som jag börjat längta efter våren för mycket för att gilla störtlopp 😏 Sjukt fint väder idag... men vasaloppet är nog lite vårkänsla för mig btw. 😄
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Sjukt fint väder idag... men vasaloppet är nog lite vårkänsla för mig btw. 😏 Samma här, brukar tänka typ "va? ska de köra vasaloppet NU? det är ju vår!!", fast i år stämmer det ju inte riktigt 😄
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 tur att du inte läst iknapp kappa 40 sidor, för det hade inte mejkat sens nånstans.
Pazo Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Mejkar du sense? Sebbe sitter å lyssnar på massa av fiddens låtar och sjunger med jättebedrövligt
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 😆 Av 40-sidors längstaläsande var detta skämtet du garvade åt 😆
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Mejkar du sense?Sebbe sitter å lyssnar på massa av fiddens låtar och sjunger med jättebedrövligt jag mejkar inte sens, nä. jag brejkar sens.
Pico Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Av 40-sidors längstaläsande var detta skämtet du garvade åt 😆 😆
Recommended Posts