debatt Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Nu tänker jag gå och sova samtidigt Nu ska jag lägga min kropp ned och när jag ligger ned ska jag försöka somna, vilket jag tror går bra för jag är jättesömnig.
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Ja, läggning kanske vore nåt. lite sexuell läggning hade varit najs.
Dingbats Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 lite sexuell läggning hade varit najs. Jag drog redan den fast mer subtilt. GNT.
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Jag drog redan den fast mer subtilt. GNT. mjo, fast jag ville ju mer ligga MED nån.
Fidden Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 undrar om det var rätt ORD som det var tonvikten på där.
debatt Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Kunde inte sova. Konstigt. Eller inte alls konstigt förresten.
Pazo Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Vet ni vad som är riktigt 😏 ? Folk som bor söder om Sundsvall och ändå säger "Ume", "Lule", "Pite" och sånt. Jag säger ume! Orka säga umeå förfan. dessutom så säger ju alla andra ume typ
Pazo Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Uttråkad, och tänkte... ifall jag hade nån filmkanal, vad skulle jag kunna kolla på då? Canal+ Outlander TID: 13:55 - 15:50 Amerikansk action från 2008. Mitt under vikingatiden kraschlandar en man från en annan värld på jorden och släpper av misstag lös ett fruktansvärt monster i glesmarkerna. Odjuret förintar allt som kommer i dess väg och för att stoppa det måste rymdfararen vinna de primitiva vikingarnas förtroende. I rollerna: James Caviezel, Sophia Myles, John Hurt. Regi: Howard McCain. Låter ju verkligen helt fantastiskt... 😏 Har faktiskt sett rätt mkt av den 😄
Pazo Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Påminn honom att det är fel.Ursprungligen ett amerikanskt uttal av ordet. På svenska heter det oregaaaano. Säger Paz Potatisss också då och inte potaaatis? Det är ju för att jag lärde mig ordet på spanska före svenska
Recommended Posts