Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat (redigerat)
Nu har jag uppdaterat min melodifestival låt.
. Lagt på lite elgura bl.a.

Den där ska ja fan göra klar! 😄

Du inser att du ska låta det där tunna spretiga ljusa bluffbrassljudet + gitarr ska upphöra efter första vändan för att låta trummor och bas ensamt agera ett tag under det att vers 1 sjöngs in. Sedan kan det komma igång igen i refrängen. Så du ger kan man säga en första hint redan under inledningen med brassljudet, om hur refrängen går och låter, men utan sång då... I vers 2 petar du med lite stickiga autopanljud som hoppar mellan högtalarna, typ kantslag eqhighmaxade på virvel eller ljusa glockenspielljud eller annat smatter.

Sticket hade du redan, åtminstone början på nånstans i slutet av filen, tror jag.... ? Bör väl dras ned i tempot i sticket också, sådär dj**la fult som det brukar vara. Stick på max 15-20 sek.

vers-refr-vers-refr-stick-refr-refr

Redigerat av debatt
Postat (redigerat)

Var jättetrevligt me besöket av min tjejkompis. 🙂 Hon har en pojkvän men det tycker jag e gött. Då kan man lära känna en tjej utan att det blir stelt som det lätt blir annars. Jag hade bakat Citronkaka och lärde henne Jason Mraz låt Im yours på Ukulele. 😄

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.