Overkill Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 men vafan. jay leno är på teven som står bredvid mig här, kollar lite fort förbi och vad står det på undertexten om inte "Killar får lära sig att kärlek är hårt jobb." 🥰
Dingbats Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Vet ni vad! Jag har VÄRLDENS upplägg till smash på att få en asschysst msn-tjejkompis som jag sen om några veckor kan fråga sexfrågor till! Jag tror det kan funka! OCH Idag har den där argentinska tjejen som ni inte minns laddat upp en bild på fejan på sina ben och en klänning med handen på så det ser ut som hon onanerar!
Dingbats Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Förklara upplägget till en sexmsnkompis! Satt på Omegle skitlänge med henne. Hon är från Jamaica, gillar och är bra på språk, har en katt, tycker att jag är skitrolig. Sen av det följer då enligt min enkelspåriga logik att hon kommer vara på att snacka om sex! Underbart!
Overkill Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 jag läste engelskspråkiga logik och undrade vad som var speciellt med den. men najs!
Fidden Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 jag läste engelskspråkiga logik och undrade vad som var speciellt med den. men najs! det kan man nog ha med i sitt CV...
Overkill Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 det kan man nog ha med i sitt CV... sen kan man vara en mobbad low geek
Fidden Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 När jag flyttat till köping kommer dingbats, micke, pazo och overkill vara mina geografiskt närmsta vänner.
Memphis Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Va lustigt, sitter just och skriver mitt CV. 😄 Råkade se ett jobb som truckförare i Götet så fräschar upp det lite och tänkte söka. Så kanske jag slipper rensa fisk hela sommarn. 😄
Dingbats Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Va lustigt, sitter just och skriver mitt CV. 😄 Råkade se ett jobb som truckförare i Götet så fräschar upp det lite och tänkte söka. Så kanske jag slipper rensa fisk hela sommarn. 😄 Gå och lägg dig pojk, du ska plugga imorrn.
Overkill Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 När jag flyttat till köping kommer dingbats, micke, pazo och overkill vara mina geografiskt närmsta vänner. det var fan mycket närmre än vad jag trodde!
Neosus Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Apropå geek så finns guitargeek fortfarande kvar. Fasiken ja va ju ett litet barnarschle när jag hittade den sidan första gången. Nu är jag bara ett jäkla arschle 😄
Overkill Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 http://maps.google.se/maps?f=d&source=...ie=UTF8&z=9
Dingbats Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 det var fan mycket närmre än vad jag trodde! Ja, det är ju typ vadå? En och en halv timme från Stockholm?
Fidden Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 det var fan mycket närmre än vad jag trodde! ja, jag menar det. vi får ha någon ytterst awkward gettoghether nån gång, men då måste ju pazo vara med annars så kommer vi implodera i awkwardness.
Overkill Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Ja, det är ju typ vadå? En och en halv timme från Stockholm? mm, 11 mil från uppsala.
Dingbats Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 ja, jag menar det. vi får ha någon ytterst awkward gettoghether nån gång, men då måste ju pazo vara med annars så kommer vi implodera i awkwardness. Då får ni titta på mig och tänka "där är han som runkar balley hela tiden" så kan jag titta på er och tänka på nakna tjejer.
Overkill Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 ja, jag menar det. vi får ha någon ytterst awkward gettoghether nån gång, men då måste ju pazo vara med annars så kommer vi implodera i awkwardness. haha, ja! 😄
Fidden Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Då får ni titta på mig och tänka "där är han som runkar balley hela tiden" så kan jag titta på er och tänka på nakna tjejer. Absolut! xD
Recommended Posts