Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat (redigerat)

MÄÄH! Ytterligare en grym musikapplikation till iPhone!

Och Jordan Rudess som showar igen. 😮

Redigerat av Memphis
Postat

blääää! mina byxor har börjat spricka sådär som det blir när man cyklar mycket så dom nöts sönder där, och u lyfte jag på benet så hörde jag hur dom sprack ännu mer xD

Postat (redigerat)
MÄÄH! Ytterligare en grym musikapplikation till iPhone!

Och Jordan Rudess som showar igen. 😆

MÄH!! Allt Jordan gör låter ju bra så när man skaffar den där applikationen så är allt skit och man känner sig lurad

Ja bliiiir så jäkla förbajjad 😮

Ska koka kaffe nu 🙂

Edit: Stavfel

Redigerat av Neosus
Postat (redigerat)

Hittade en Live-koncert me Liquid tension som hade bra kvalité på tuben!! 🙂

Acid rain. 😮

Redigerat av Memphis
Postat
Hittade en Live-koncert me Liquid tension som hade bra kvalité på tuben!! 🙂

Acid rain. 😮

Här säljs en massa LTE-konserter dom filmade när dom ganska nyligen hade en del konserter i USA.

Postat

Haha vafan, smålands nation i lund har valt att inte skriva på ett avtal där man måste vara med i kåren för att få gå med i nationen. Anledningen:

Det föreliggande avtalet är inte ett steg framåt utan snarare tvärtom. Det gör ingenting för att på ett progressivt sätt föra studentlivet i Lund in i framtiden utan verkar enbart för att reproducera förlegade, sexistiska och heteronormativa strukturer. Det förstärker bara bilden av Lunds studentliv som en dekadent och borgerlig sfär där studenterna åtskiljs från övriga lundabor.

Jag har verkligen svårt att förstå hur sexistiska och heteronormativa strukturer kommer in i bilden. 😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.