Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Jag önskar jag var tillräckligt intresserad av filosofi och psykologi och sånt och inge skoltrött alls så jag pallade plugga sånt.

Postat (redigerat)
filosofi är inte så kul att plugga men kul att kunna. som det mesta iofs

Typ som en manlig cohab?

Redigerat av Pico
Postat
filosofi är inte så kul att plugga men kul att kunna. som det mesta iofs

Iofs det som är fördelen med typ matte då, att kunna det är att plugga det.

Finns säkert snygga mattetjejer också iofs.

Postat (redigerat)
Edit-mes! 😕

Mäh, ett a för mycket råkade komma med. Il stfuo bastaggio! 😄

Edit: Fattades en 😛 men tvekade att editera. 😏

Redigerat av Pico
Postat

Pluggar du filosofi hamnar du med folk i sammetskavajer i lustiga färger med harry potter-glasögon på nästippen med djupa funderingar över tyska 1700-talsfilosofer.

Postat

Jag tyckte inte direkt filosofin på gymnasiet var kul när jag hade den men nu i efterhand tycker jag det var kul. Samma med politisk teori som jag hade förra terminen, inte jättekul då men i efterhand är det kul att kunna.

Postat (redigerat)

stenskott-slagning känns som en fin affärsidé, framförallt om man även sysslar med stenskotts-lagning. xD

edit-mes

Redigerat av Overkill
Postat
Pluggar du filosofi hamnar du med folk i sammetskavajer i lustiga färger med harry potter-glasögon på nästippen med djupa funderingar över tyska 1700-talsfilosofer.

Vilket är lite av det som drar en till det.

Postat

Dingbats skall lätt vara en jock som går in i filosofiklassen och så vinner han den där smarta, blyga tjejen som efter en makeover är asläcker och alla tappar hakan!

Postat
Dingbats skall lätt vara en jock som går in i filosofiklassen och så vinner han den där smarta, blyga tjejen som efter en makeover är asläcker och alla tappar hakan!

Eller så är det tjejen som är asläcker från första början, och så vinner hon mig som är den där smarta, blyga killen som efter en makeover är skitsnygg och alla tappar hakan.

Postat
Eller så är det tjejen som är asläcker från första början, och så vinner hon mig som är den där smarta, blyga killen som efter en makeover är skitsnygg och alla tappar hakan.

Så länge du får den asläckra tjejen är jag nöjd! 😏

Postat

Eller så har ni sett lite för många Sandra Bullock-filmer... 😏

Postat
Eller så har ni sett lite för många Sandra Bullock-filmer... 😏

Vad vet du om det, har du sett Crash? 😕

Postat
Jag funderar nog seriöst på att kanske välja nationalekonomi och inte statskunskap sen som inriktning. Det är faktiskt kul.

Gör det! Man ska göra det man funderar på, alltid!

Postat
Jag tyckte Picos kommentar var relevant. Den belyste det absurda i att du tyckte att folk alltid ska säga sanningen.

Ingen säger alltid sanningen, och ingen orkar att alltid höra sanningen.

Jag menade ju naturligtvis att säga sanningen när det gäller hur folk mår. Det var det vi diskuterade från början.

Hade två i min närhet sagt sanningen hade de inte tagit livet av sig...

😏

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.