Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Slovakien går till semi genom att göra 4 mål på 12 skott. Grattis.

Apropå ingenting. Kan ingen öppna en bajstråd för alla intresserade så att de kan jämföra sina prestationer där?

Postat
Blev Sverige utslaget i hockey? Kanske lika bra att jag inte kunnat se en enda match i år... 😛

ja 🙂

men att åka ut mot slovakien ska man inte skämmas över, det är ett bra lag.

Postat
Jag är inne på andra koppen.

jag tyckte det stod kroppen och tänkte att du kanske var hindu.

sen kom jag på att du kanske bara hade gruppsex.

Postat

Alexander Semin nådde inte semin

Alexander Semin, hans lag går och döööööör

Alexander Semin nådde inte semin

Hans lag går och dör, slog inte Martin Brodeur

(melodi: alexander kyckling)

... fast det var ju luongo som var målis inatt iofs, men jaja.

Postat

Arcane kanske ska spela i Uppsala den 13 mars som förband. Ska ringa senare idag för lite mer information om vad det gäller exakt.

Postat
Arcane kanske ska spela i Uppsala den 13 mars som förband. Ska ringa senare idag för lite mer information om vad det gäller exakt.

Coolt 😛

vem är det som blöder?

Postat

Jag vet INGENTING mer än vad jag skrivit. 😛 Har fått ett telefonnummer, ska ringa senare. Får vi låna stärkare, trumset och PA så gör vi det kanske, annars är det nog inte värt att åka hela vägen upp dit för ett 20-minutersgig. Även om det vore nice, kul att spela utanför huvudstaden och kanske få ett nytt fan eller två.

Postat
Jag vet INGENTING mer än vad jag skrivit. 😛 Har fått ett telefonnummer, ska ringa senare. Får vi låna stärkare, trumset och PA så gör vi det kanske, annars är det nog inte värt att åka hela vägen upp dit för ett 20-minutersgig. Även om det vore nice, kul att spela utanför huvudstaden och kanske få ett nytt fan eller två.

"hela vägen" xD

Postat

Jaja, du fattar. En timmes körning för en 20-minutersspelning? Känns bara rättfärdigat om vi inte behöver släpa på trumset och stärkare också, utan bara behöver plugga in och lira.

Postat

Coolt, förutom skottår finns det nåt som heter skottsekund. Tydligen varierar farten som jorden roterar med, så man får lägga till en sekund med ojämna mellanrum. Verkar helt random också :rolleyes:

Källa

Jag tycker detta är något som borde uppmärksammas och firas när det sker!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.