Overkill Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Ööööh... varför har de med bara de där inriktningarna? Ta med lärare, journalister och naturvetare, så lär det ju bli en helt annan bild. Var ju en undersökning av social scientists.
Fidden Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Glöm inte nö..., jag menar teknologerna! 🙂 de röstar ju bara på PP 😕
Micke H Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Dagens rant: Jag har fått en stor böld nedanför naveln. Den sitter på ett ställe så att det gör ont i alla lägen, när jag sitter, när jag går, osv. Jag fick en kortizon-spruta mot den igår, och det har knappt hjälpt överhuvudtaget. Så fort alvedonen slutar verka så gör det så in åt helvetiskt ont! Det går inte att beskriva smärtan... 🙂 Är så sjukt trött just nu på att ständigt ha ont...
Neosus Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Nu får jag då köra bil ett år till ☺️ Och så har jag köpt en ny taklampa. ☺️ Nu ska ja diska och fixa käk.. och sen diska igen 🙂
Fidden Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Det där funkar inte. Jag ritade en jättefin ren en gång på en kemitenta, men jag fick bara ett stort rött frågetecken som bonus.
Pazo Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Sebbe har låst in sig i sitt rum och vägrar gå in på msn så jag tror han hatar mig nu
Fidden Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Kom igen nu sebbe. Vi tycker om dig trots att du gillar Reinfeldt.
Fidden Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 eller 🙂 Jag vet inte vad som är rätt reaktion... en enkel oxidering är aldrig fel, men det är lite roligare med fosforyleringar.
Pazo Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 en enkel oxidering är aldrig fel, men det är lite roligare med fosforyleringar. Elektrontransportkedjor är fina också
Fidden Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 Elektrontransportkedjor är fina också men man får inte glömma att olja dem lite efter vintern.
Emulator Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 den här banan *pekar* Annars är det ju aldrig fel med en endoterm reaktion
Fidden Postat 9 februari 2010 Postat 9 februari 2010 jag gillar hockenheim mest för att det låter så kul.
Recommended Posts