SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 Sounded like an alarm of impending dooom! Som jag sa, en bra dag förstår jag 50 % av vad som skrivs här. Vad betyder detta?
Pazo Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Som jag sa, en bra dag förstår jag 50 % av vad som skrivs här. Vad betyder detta? Rad ur en låt bara
SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 Voco voco Och vad betyder det här, i all vänlighet?
SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 Äsch, man kan trivas även i fiendeland, själv gick jag på LHC's matcher och hoppades att de skulle förlora när jag bodde i Linköping xD Äsch, visst. Men har du bott och arbetat i fyra år på en ort där vantrivseln har varit det som styrt din vardag.
Fidden Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Äsch, visst. Men har du bott och arbetat i fyra år på en ort där vantrivseln har varit det som styrt din vardag. nej. det låter inget kul alls. 🙂
Fidden Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Hepp, dags att sova. Imorgon får jag chansen att hoppa in i 84:e minuten. typ.
Dingbats Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Jag har städat, vart i skolan, åkt äckellångt för att hämta ut ett nytt kort till internetbanken, bajsat, spelat Mario. Du då?
Pazo Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Åkt till skolan. åkt te min syrra. packat in stuff å sen flyttat stuffen till hennes nya place. fått kebabrulle. dragit hem. lagat mat med killis. slappat vid dator/tv
debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 ont i halsen fortfarande, men inget annat. Kan ha fått i mig maskindiskmedel kanske? Maskinen sköljer opålitligt numera. Lady Gaga är mainstream skrev Paz, kanske därför jag tycker bara hyfsad. Inget som sticker ut.
Pazo Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Att säga att hon (inte musikmässigt nu) inte sticker ut känns rätt konstigt 🙂 Menar inte nu att de var så debatt menade men jag ville bara säga de 😄
debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Att säga att hon (inte musikmässigt nu) inte sticker ut känns rätt konstigt 🙂Menar inte nu att de var så debatt menade men jag ville bara säga de 😄 Jag förstår.
Dingbats Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 kamratskap kamratspak tramskappa skampappa skumgummi gonatt.
Neosus Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Jahopp nu har det blivit ännu en Your browser does not support the HTML5 audio tag 🙂
Recommended Posts