pirayan Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 Nån som kan erbjuda sej att hjälpa mej att spela in i din eller nåns studio?! tack på förhand 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lavrell Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 Vad ska spelas in? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 Nån som kan erbjuda sej att hjälpa mej att spela in i din eller nåns studio?! tack på förhand 😉 Kan även vara aktuellt att tala om var du bor och vart du kan ta dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pirayan Posted January 2, 2005 Author Share Posted January 2, 2005 Jag bor i sthlm och kan röra mej överallt i sthlm =) Behöver kunna spela in lite låtar då och då. Rappar för det mesta. Så spela in Rap låtar vill jag spela in. 😉🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lavrell Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 Jag bor i sthlm och kan röra mej överallt i sthlm =) Behöver kunna spela in lite låtar då och då. Rappar för det mesta. Så spela in Rap låtar vill jag spela in. 🙂🙂 Då kommer nästa fråga: har du färdig musik och behöver bara spela in vocals eller ska du skapa musiken också? 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pirayan Posted January 2, 2005 Author Share Posted January 2, 2005 Jag har färdiga Texter och beats.. så allt e klart.. förutom att kunna få spela in musike 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts