ostfisk Postat 18 november 2009 Postat 18 november 2009 Jag sitter mest hemma i lÀgenheten och spelar in och mixar och det gÄr oftast bra. Men i slutskedet vill jag jÀmföra mellan olika högtalare och det blir alltid ett projekt. Först bounca sen brÀnna ut pÄ CD och spela pÄ stereon i stora rummet. Det blir svÄrt med A B lyssning och sen sÄ kan jag ju inte mixa dÄ jag lyssnar pÄ stereon. Jag letar efter en enkel monitorkontroll med en ingÄng, tvÄ utgÄngar samt en knapp att byta mellan utgÄngarna och en volymkontroll. Mer Àn sÄ behövs inte. Mackie har ju sin big knob och den ser ju bra ut men Àr alldeles för dyr för min budget dessutom behöver jag inte 3 ingÄngar. Jag har sökt runt men inte hittat nÄgot...jag kan vÀl inte vara den första som frÄgar efter det hÀr?
Dogbuerner Postat 18 november 2009 Postat 18 november 2009 Jag har sökt runt men inte hittat nÄgot...jag kan vÀl inte vara den första som frÄgar efter det hÀr? StÀmmer bra det. har sjÀlv en M-patch 2 som torde uppfylla kraven dÀr som du har. praktisk grunka för en relativt billig pening
Claes Holmerup Postat 18 november 2009 Postat 18 november 2009 Du behöver helt enkelt en SM Pro Audio M-Patch2 đ :
oioioi Postat 18 november 2009 Postat 18 november 2009 (redigerat) Kan den hÀr vara nÄgot? http://www.jam.se/produkt/Effektprocessor-...lymkontroll.jam http://www.thomann.de/se/sm_pro_audio_mpatch_2.htm Edit: Fan, vad ni andra Àr snabba. Eller Àr det jag som Àr lÄngsam? Redigerat 18 november 2009 av oioioi
DanceMannen Postat 18 november 2009 Postat 18 november 2009 Du behöver helt enkelt en SM Pro Audio M-Patch2 đ : Kan rekommendera deras produkter. Har deras mindre variant Nano som funkar kanon.
ostfisk Postat 18 november 2009 TrĂ„dstartare Postat 18 november 2009 Perfekt! Precis vad jag leta efter! Bra pris ocksĂ„... Tack sĂ„ mycket alla! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.