Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Nu sitter mina föräldrar och grillas om hur jag var som liten parvel. 😄

Grillas och grillas. Du inser att de sitter och flabbar åt dig va? 😄

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Grillas och grillas. Du inser att de sitter och flabbar åt dig va? 😄

"Mwahahah, och när han var 2 år så tappade jag honom på grillen!"

Postat

VM i taskig fantasi att säga tapas på grillen, när ordet grillas nämnts förton gånger redan.

Ja, pun intended... 😄

Postat
upptäckte just att jag inte hade nån flik med facebook öppen! 😄

Det har ju inte jag heller! 😄

Postat
[...]

tror faktiskt inte jag vill jobba med sånt där heller, har redan förstört en "hobby" genom att jobba med det.

Glömde att jag skulle kommentera det här...

"Lunar"? 😄

Postat
Glömde att jag skulle kommentera det här...

"Lunar"? 😄

som fan 😄

eller ja, det var ju inte lunar som var hobbyn, men jag tyckte sånt där webprogrammerande var skitkul en gång i tiden. Nu kräks jag på det och får ont i magen så fort jag ser lite kod. Det är därför jag måste skriva små funktioner för tarmtömning och sånt när jag väl gör det. xD

Postat

proppmätt!köpte en pizza grandiosa med extra allt på ica. ica var också proppmätt fast på folk...åsså spelade de julskivan jag hjälpt till att spela in 😄 osäker om det kan ha varit radio tom för det kom nån annan jullåt mitt däri 😄

en kaffe på det tack!

Postat
proppmätt!köpte en pizza grandiosa med extra allt på ica. ica var också proppmätt fast på folk...åsså spelade de julskivan jag hjälpt till att spela in 😄 osäker om det kan ha varit radio tom för det kom nån annan jullåt mitt däri 😄

en kaffe på det tack!

Coolt!

Postat
Ta en alvedon eller ipren eller panodil eller treo eller magnecyl eller albyl eller ibumetin.

Det blidde en alvedon och en C-vitaminbrus, hoppas på en rejäl kick! 😄

Postat

Note to self: Om man vill att en elektrisk ljusstake skall lysa lite starkare så skall man bara låta den falla i backen en gång först. 🙂

Undrar hur länge det dröjer förrns den ger upp. Synd bara att all mysstämning gick förlorad med en fucking SOL i ryggen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.