Emulator Postat 2 december 2009 Trådstartare Postat 2 december 2009 Och det är som vanligt två pers som förstår, eller låtsas att dom gör det. Man behöver inte förstå allt för att tycke någon låter som ett bra uttryck? "makkara" låter coolt tycker jag, även efter jag insett att det betyder "varmkorv" på finska
Dingbats Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Man behöver inte förstå allt för att tycke någon låter som ett bra uttryck? "makkara" låter coolt tycker jag, även efter jag insett att det betyder "varmkorv" på finska Och mansikka betyder jordgubb har jag för mig.
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Man behöver inte förstå allt för att tycke någon låter som ett bra uttryck? "makkara" låter coolt tycker jag, även efter jag insett att det betyder "varmkorv" på finska Av detta blir det om det griper omkring sej i bekantskapskretsen bara jargong, vilket jag tycker är ett slöseri med tid. Hade inte dingbats inlägg något med matte att göra, men vad betyder det? Är det inte två olika saker. I det ena fallet vill man känna sej smart, i det andra fallet är det väl något annant man är ute efter?
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Din mamma är ett bra uttryck. Men det kan rendera dej en snyting om du säjer det till fel person.
slejnard Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Det är speciella unicodetecken som är nersänkta siffror. http://en.wikipedia.org/wiki/Unicode_subsc...nd_superscripts Okej! ☺️ orkar inte läsa sånt idag..på tok för trött...eller så går jag på grahns idé. detta är mer avkopplande: http://www.spela.se/spel_/Ancient-Jewels.html
slejnard Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Du verkar vrång iafton sadamjr. fram med några smilfinkar nu.. ☺️
debatt Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Förstår mej inte på folk som loggar in och sen bara sitter och glor, eller folk som loggar in och sengör ett inlägg och loggar ut. Nä, om man loggar in här borde man ha en skyldighet att göra minst fem inlägg innan man kan logga ut. Förstår mig inte på folk som loggar in utan att bara sitta och glo eller folk som gör flera inlägg och särskilt i samma tråd med andra personers inlägg emellan i samma tråd och först därefter loggar ut. Och om man loggar in här så borde man ha en skyldighet att aldrig stava mig som en felstavning av månaden maj.
debatt Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Din mamma är ett bra uttryck. Det är väl ett uttryck som mest används av tattare?
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Du verkar vrång iafton sadamjr. fram med några smilfinkar nu.. ☺️ Jag var vrång i går kväll, i kväll är jag golden, men nu ska jag se på morden i tv. Hej så länge mina små.
debatt Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Man behöver inte förstå allt för att tycke någon låter som ett bra uttryck? "makkara" låter coolt tycker jag, även efter jag insett att det betyder "varmkorv" på finska Hyvää! ☺️ Trodde du menade maracas, som faktiskt heter maraca i singular har jag relativt nyligen lärt mig.
debatt Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Jag var vrång i går kväll, i kväll är jag golden, men nu ska jag se på morden i tv. Hej så länge mina små. Sämsta skit man kan kasta bort sin tid på.
Neosus Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Vafför blir min CPU varmare när jag drar på mer fläkt? 😄
slejnard Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 FAN....det är för att det är en fan...its because its a fan
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Sämsta skit man kan kasta bort sin tid på. Och hur tillbringade du denna timme av ditt liv som jag la ned på denna tvserie?
debatt Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Och hur tillbringade du denna timme av ditt liv som jag la ned på denna tvserie? Jag staplade ett berg av snorkråkor.
debatt Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 (redigerat) politices kandidatprogram Har du fått upp nån tv där än, Overkill? Kolla in Nobelprogrammet om den första kvinnliga pristagaren i Ekonomi någonsin på SVT1 22.30, Elinor Ostrom. Hon fick priset för sin forskning i gränsen mellan statsvetenskap och ekonomi. Kan vara lärorikt. Redigerat 2 december 2009 av debatt
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Har du fått upp nån tv där än, Overkill? Kolla in Nobelprogrammet om den första kvinnliga pristagaren i Ekonomi någonsin på SVT2 22.30, Elinor Ostrom. Hon fick priset för sin forskning i gränsen mellan statsvetenskap och ekonomi. Kan vara lärorikt. Säkerligen, bara hon inte ingår i chicagoskolan som alla andra ekonomipristagare. Ekonomipriset är ett skämt.
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 politices kandidatprogram Vad innebär det, hur länge pågår det? Leder det till ett fast jobb?
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Jag staplade ett berg av snorkråkor. Det kan du ha all heder av. Frågan är bara var?
debatt Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Säkerligen, bara hon inte ingår i chicagoskolan som alla andra ekonomipristagare. Ekonomipriset är ett skämt. Det är ofta svårt att utse en vinnare. Som i så många andra sammanhang.
debatt Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Det kan du ha all heder av. Frågan är bara var? Var jag ska ha hedern placerad eller var jag placerade snorkråkorna? Gissar på det senare. På en stort bit 3-lagers hushållspapper. Grått verkar vara den dominerande nyansen.
Recommended Posts