slejnard Postat 1 december 2009 Postat 1 december 2009 Njaha ja men 58 minuter är långt att se för att få veta 😮 ...ja nu sa hon ju det efter 2.23 😛 "...starta upp det här samhället.. 😑 "
slejnard Postat 1 december 2009 Postat 1 december 2009 Muhaha! Nu är jag här... skall jag också ha en julavatar? Ja! 😑 Låten din blev go hr doktor..
drloop (oregistrerad) Postat 1 december 2009 Postat 1 december 2009 Ja! 😑 Låten din blev go hr doktor.. Jupp. Nästan klar. Tack för hjälpen!
slejnard Postat 1 december 2009 Postat 1 december 2009 Im doing hot buttergeese 😄 (Jag gör varma mackor)
Emulator Postat 1 december 2009 Trådstartare Postat 1 december 2009 Om de äger ett gäng lägenheter tillsammans är det ju "en av deras" som är det enda rätta. "Vi drog till en av dems lägenhet". Där "-s" sitter på hela "en av dem", inte på "dem". Precis som "hon som satt bredvid migs lägenhet". Om du äger en bil och jag en, så kan man säga "en av våra bilar". Så de behöver inte äga dem ihop? men jag skrev inte dems?
Dingbats Postat 1 december 2009 Postat 1 december 2009 Om du äger en bil och jag en, så kan man säga "en av våra bilar". Så de behöver inte äga dem ihop? Jo iofs, sant. Men jag skulle nog spontant lika gärna kunna säga "till en av dems lägenhet". Eller gå på toa.
debatt Postat 1 december 2009 Postat 1 december 2009 I en bok vi använde för högläsning i skolan idag stod det paketer. Det har jag både läst och hört hur många gånger som helst.
debatt Postat 1 december 2009 Postat 1 december 2009 Jag gillar Milkshakes enormt mycket, synd att man inte kan köpa det i närheten.
Dingbats Postat 1 december 2009 Postat 1 december 2009 Alles müsse im Deutsch schreiben eller vad det heter.
SadamJR Postat 1 december 2009 Postat 1 december 2009 Nu är det ett sånt där tvprogram igen där folk försöker hoppa över 60 bussar med motorcykel och misslyckas och andra puckon kraschar racerbilar. Till slut vill man bara att dom ska dö men det gör dom aldrig.
SadamJR Postat 1 december 2009 Postat 1 december 2009 Och saab överlever en månad till. Hipp, hipp......
Dingbats Postat 1 december 2009 Postat 1 december 2009 Nu är det ett sånt där tvprogram igen där folk försöker hoppa över 60 bussar med motorcykel och misslyckas och andra puckon kraschar racerbilar. Till slut vill man bara att dom ska dö men det gör dom aldrig. Jag har hört att i videon 3 guys 1 horse så dör en av dem ifall det är sånt du gillar.
Dingbats Postat 1 december 2009 Postat 1 december 2009 Jag har hört att i videon 3 guys 1 horse så dör en av dem ifall det är sånt du gillar. 2 guys var det visst...
Memphis Postat 1 december 2009 Postat 1 december 2009 (redigerat) ett tips om ni lägger ut en annons om en Mercedes så välj inte någon köpare som inte är svensk. jäklar va tröga och veliga utländska människor kan vara! Man skriver tydligt att bilen står i Uddevalla, den hämtas på plats så jag itne kör den någonstans, samt att jag inte prutar ner priset. Ändå så tror typ alla att den står i göteborg, och när jag åter igen förklarar att den står i uddevalla så vill dom att jag skall köra ner den till göteborg eller halmstad samt så är det första dom gör att försöka pruta på priset!!!!!!!!! 😳🤪😎🙂🙂 MÄÄÄÄÄÄH!!!!! 😄 Redigerat 1 december 2009 av Memphis
SadamJR Postat 1 december 2009 Postat 1 december 2009 Jag har hört att i videon 3 guys 1 horse så dör en av dem ifall det är sånt du gillar. Antar att det är hästen.
Recommended Posts