Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Mer nostalgi. Jag tycker detta är seriöst bra xD

genren var helt ok på den tiden, då den inte blivit saboterad av auto-tunerhelvetet än 😄

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

genren var helt ok på den tiden, då den inte blivit saboterad av auto-tunerhelvetet än 😄

Nej, autotuner är verkligen inget för mig. Har svårt att hålla mig för skratt när jag hör autotunade låtar, det låter liksom väldigt, tja, lökigt. Kalle Anka typ... 😄

Postat

genren var helt ok på den tiden, då den inte blivit saboterad av auto-tunerhelvetet än 😕

Oh, nu får jag hacker-bunker-flashbacks. 😄

Postat
ok, den hemsidan är helt störd i huvudet så den crashar både opera och safari när man går in på den.

Tror du den är gjord för Chrome? 😕

Postat
Nej, autotuner är verkligen inget för mig. Har svårt att hålla mig för skratt när jag hör autotunade låtar, det låter liksom väldigt, tja, lökigt. Kalle Anka typ... 😄

precis. och då är ju nästan all musik idag autotunat eller melodynat. All kommersiell iallafall. Lågvattenmärket måste nästan vara den där versionen av One där Mary J. blige kompletterar U2.

Jag kräks ta mig fan. om man vill ha perfekta sinusvågor kan man väl spela dem på en synth istället 😕

Postat
Tror du den är gjord för Chrome? 😕

Jo men jag orkar inte hemsidor som inte funkar i opera eller safari för det är dom jag använder. Jag har firefox också men jag pallar definitivt inte en fjärde webbläsare. 😄

Postat
Jo men jag orkar inte hemsidor som inte funkar i opera eller safari för det är dom jag använder. Jag har firefox också men jag pallar definitivt inte en fjärde webbläsare. 😕

När jag försöker gå in där med IE6 så får jag en splashscreen som rekommenderar mig att byta till Chrome, Safari 4 eller Firefox 3.5, så det borde ju funka för dig.

Postat
När jag försöker gå in där med IE6 så får jag en splashscreen som rekommenderar mig att byta till Chrome, Safari 4 eller Firefox 3.5, så det borde ju funka för dig.

Jo jag tycker det med, men då står den och laddar och så hänger den sig.

Postat (redigerat)
skickade nu dingis, men det tar ett tag innan man får.

Najs 😄

EDIT: 😕 var lite väl entusiastiskt

Redigerat av Dingbats
Postat
grundlagsutredningen förra året föreslår att man ska könsneutralisera språket i grundlagarna

😕

Postat
grundlagsutredningen förra året föreslår att man ska könsneutralisera språket i grundlagarna

och att man ska glorifiera barnprostitution

eller jag vet inte säkert

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.