SadamJR Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 När jag har lyssnat klart på senaste Flaming Lips-skivan ska jag ta en macka och sen tvätta mig och borsta tänderna. Och be om ursäkt för att du stal min tråd?
Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Och be om ursäkt för att du stal min tråd? Du sa ju att du kanske skulle göra en sån tråd och så gjorde du det aldrig och var ivrig. Så nä.
slejnard Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Flaming Lips fick mig att tänka på några kompisars band Flaming Farts 😆 . Det var längesen och tror de gjorde låtar med Amiga. De kan inte spela men hemsidan finns kvar med mp3-klipp! Kultband: http://hem.passagen.se/anundi/ff.html
Neosus Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Flaming Lips fick mig att tänka på några kompisars band Flaming Farts 😆 . Det var längesen och tror de gjorde låtar med Amiga. De kan inte spela men hemsidan finns kvar med mp3-klipp! Kultband:http://hem.passagen.se/anundi/ff.html 😉
slejnard Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Ja detta facebook. Alla verkar ju ha det. Gick med i myspace julafton 2006 så det kanske blir facebook i år då..
SadamJR Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Förstår mej inte på detta med facebook. Ska man alltså skapa ett konto där man måste tala om vem man är? Sen ska man lägga in ett antal vänner? Men om man inte har nåra vänner, är man rökt då? Kan man börja med några av er och hoppas att man får fler vänner med tiden?
Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 (redigerat) Nåt för längsta kanske! Redigerat 3 december 2009 av Dingbats
Micke H Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Micke H,innebär varböldsborttagandet att du snart får dricka öl igen eller var det för nåt annat? Kan jag faktiskt dricka just nu om jag vill. Att jag inte kan dricka alkohol berodde på en ryggmedicin jag tar, som jag just nu tar en paus i för att den inte går att kombinera med pencilinet. Dessutom är jag förkyld nu... Jag har världens sämsta immunförsvar. 😆
SadamJR Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Du sa ju att du kanske skulle göra en sån tråd och så gjorde du det aldrig och var ivrig. Så nä. Det tog bara fem minuter din gonk.
Overkill Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 den var fin men hade varit finare om det var ett haiku
SadamJR Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 den här dikten kallar jag 'den fule fan' din fule fan hur fan ser du ut fy fan Självporträtt?
Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 den här dikten kallar jag 'den fule fan' din fule fan hur fan ser du ut fy fan +1 Attityd skare va.
SadamJR Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 +1 Attityd skare va. Kan bli för mycket attityd oxå, så att man stjäl andras trådar.
SadamJR Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Undrar hur jag ligger till på listan nu? Har huggit på allt sen i går kväll.
debatt Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Nämen asså... Dingbats... att jag tillbringat dryga timmen med Facebook innebär ingenting egentligen. Mer än att jag tycker det verkar oförståeligt. Jag har absolut inget intresse av att få reda på vad andra sysslar med. Facebook är nog inget för mig...
Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Är livet för kort eller för långt? Alldeles alldeles för mittemellan.
debatt Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 ...snarare för brett Min optiker sa till mig en grej... nu har du nog slutat växa. Nu växer du bara på bredden. Vad betyder det?
debatt Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 En sak som är skitkonstig... det är att det stod en fråga i Facebook: "Är detta den Nils Nilsson" du söker? Hur fan ska man veta det??
SadamJR Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 plz dont stabb me d00d Syftar inte på dej personligen, du ligger långt före mej, vilket du kan vara stolt över om du känner för det. Intressant att jag äntligen förstod ett av dina inlägg. Generationsklyftan vidgas inte längre. Vad är motsatsen till vidgas?
SadamJR Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 så jävla töntigt att vara anonym egentligen... Yeah.
Recommended Posts