debatt Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Vad innebär det, hur länge pågår det? Leder det till ett fast jobb? Statskunskap och sånt väl? Det pågår nog tills han är klar. Ja, det är avigsidan eller risken med varje utbildning.
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Det är ofta svårt att utse en vinnare.Som i så många andra sammanhang. Jo, och jag känner inte till kandidaten i fråga, men en mycket stor del av vinnarna av det fejkade nobellpriset i ekonomi, sen det instiftades, har enligt mitt förmenande mest ställt till med skada.
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Var jag ska ha hedern placerad eller var jag placerade snorkråkorna?Gissar på det senare. På en stort bit 3-lagers hushållspapper. Grått verkar vara den dominerande nyansen. Och det var allt du gjorde under tiden? Du såg inte alls på tv eller så?
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Micke h och emulator, skriv nåt kul, lustigkurrar som ni är till skillnad från vissa andra.
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Och du mephis tycker ju om att skämta till det. Skriv nåt kul.
Emulator Postat 2 december 2009 Trådstartare Postat 2 december 2009 Av detta blir det om det griper omkring sej i bekantskapskretsen bara jargong, vilket jag tycker ärett slöseri med tid. Hade inte dingbats inlägg något med matte att göra, men vad betyder det? Är det inte två olika saker. I det ena fallet vill man känna sej smart, i det andra fallet är det väl något annant man är ute efter? Tror det va kemiskt i det närmaste, cyklohexan låter fpr mig som ett kolväte, eller någe sånt ☺️ Men jargong är å andra sidan viktigt: Grupptillhörighet, dialekter, ritualer, traditioner och riter är ju lite av samma sak. Sen finns det väl sånt som bara blir fånigt också antar jag. Personligen säger jag nog aldrig något för att försöka känna mig smart -tror jag, jag säger nog dock rätt mycket som får mig att framstå som jävligt korkad 😮
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Det känns som om jag måste ha avancerat betydligt på den där listan en del av er bryr sej så mycket om.
Emulator Postat 2 december 2009 Trådstartare Postat 2 december 2009 menfankennåtkulvarejudå ☺️ Öhm. Jaa. Tv-spel, kan väl vara kul? 😮
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Tror det va kemiskt i det närmaste, cyklohexan låter fpr mig som ett kolväte, eller någe sånt ☺️ Men jargong är å andra sidan viktigt: Grupptillhörighet, dialekter, ritualer, traditioner och riter är ju lite av samma sak. Sen finns det väl sånt som bara blir fånigt också antar jag. Personligen säger jag nog aldrig något för att försöka känna mig smart -tror jag, jag säger nog dock rätt mycket som får mig att framstå som jävligt korkad 😮 Håller med om att detta om jargong är viktigt. Själv pratar jag mest för mej själv numera.
Emulator Postat 2 december 2009 Trådstartare Postat 2 december 2009 man får ju de svar man vill då -i bästa fall ☺️
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 man får ju de svar man vill då -i bästa fall ☺️ Inte i mitt fall.
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Ibland svarar inte overkill på mina frågor. Han kan väl inte ha annat för sej?
Memphis Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Börjar bli en del intressanta formuleringar, svenskar kontra invandrare här. alltså, missförstå mig rätt här, jag tycker inget ont om utlänningar men just alla araber som ringt och har velat köpa min bil har strulat till det rejält vad gäller att missförstå mina tydliga beskrivningar i anonnsen. Är inne på tredje köparen på bilen till helgen, och han var svensk och förstod allt jag sade så det kändes mer hoppfullt bara. Det var min poäng! Im not a rasist ☺️ 😮
Memphis Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Jag ska testa att göra en lavalampa sen nångång.. ☺️ Grahn, hur hade du tänkt att göra en egen lavalampa?
Emulator Postat 2 december 2009 Trådstartare Postat 2 december 2009 HELT omöjligt är det kanske inte? Your browser does not support the HTML5 audio tag Tror nog att det skule kunna bli en låt av detta om man gör den lite roligare, mer varierad, sjugner normalt i versen och får till en bra text? Blajtext nu för att ha nåt att sjunga, osso lite lånat ☺️
Memphis Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 (redigerat) Och du mephis tycker ju om att skämta till det. Skriv nåt kul. okej, jag kan skriva något kul då. Vet ni hur man får afrikanska ungar att sluta hoppa i sängen? -Man sätter karborre-band i taket. ☺️ Redigerat 2 december 2009 av Memphis
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 (redigerat) alltså, missförstå mig rätt här, jag tycker inget ont om utlänningar men just alla araber som ringt och har velat köpa min bil har strulat till det rejält vad gäller att missförstå mina tydliga beskrivningar i anonnsen. Är inne på tredje köparen på bilen till helgen, och han var svensk och förstod allt jag sade så det kändes mer hoppfullt bara. Det var min poäng! Im not a rasist ☺️ 😮 Det tror jag inte heller egentligen. Du verkar va en hyvens grabb. Är lite känslig för sånt där bara. Redigerat 2 december 2009 av SadamJR
Dingbats Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Grahn, hur hade du tänkt att göra en egen lavalampa? http://www2.lth.se/kemijulkalender/2009/ Kolla dagens lucka!
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 okej, jag kan skriva något kul då. Vet ni hur man får afrikanska ungar att sluta hoppa i sängen? -Man sätter karborre-band i taket. 😱 Borde inte ens skriva den här kommentaren. Ingen kan anklaga dej för att va pc i alla fall.
Memphis Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Borde inte ens skriva den här kommentaren. Ingen kan anklaga dej för att va pc i alla fall. pc? 😲 men jag gilar mac? 😱 jag tycker det skämtet e väldigt roligt iallfall. 😄
Micke H Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Du ville höra något roligt? Okej då. Idag var sista dagen dom skar med en kniv i min hals. 😲 Den ser så bra ut att den nu kan börja läka på egen hand, med hjälp av antibiotikan förstås! Inga mer obehagliga besök hos akuten! För den här gången i allafall... 😱
Recommended Posts