SadamJR Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Och här med doobie brothers michael mcdonald som var med i sd ett tag. http://www.youtube.com/watch?v=5uW9MV2aEu4...feature=related
SadamJR Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Och här är ett halle berry steely dan montage. Nu går jag och lägger mej. http://www.youtube.com/watch?v=bLya_2sNuUA...feature=related
therocker Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 (redigerat) Vad tycker du om min steely dan-spam? Jag gillar den, verkligen not. Kan inte riktigt komma ihåg om jag hört han nån gång men jag hade en polare som gillade honom och han hade generellt sett förbannat dålig musiksmak så jag nöjer mig med att leva i tron att steely dan inte är nåt för mig. Redigerat 29 november 2009 av therocker
therocker Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Och här är ett halle berry steely dan montage. Nu går jag och lägger mej.http://www.youtube.com/watch?v=bLya_2sNuUA...feature=related Ja, bäst att krypa ner i lådan och stänga locket innan solen kommer upp och det börjar ryka ur öronen på en.....woahahaha gonatt!
Emulator Postat 29 november 2009 Trådstartare Postat 29 november 2009 Jag gillar den, verkligen not. Kan inte riktigt komma ihåg om jag hört han nån gång men jag hade en polare som gillade honom och han hade generellt sett förbannat dålig musiksmak så jag nöjer mig med att leva i tron att steely dan inte är nåt för mig. Steely dan är ett band. God morgon allihop. Allas julavatarer e borta :S VARFÖR kan man inte få en smiley på :S ?
Emulator Postat 29 november 2009 Trådstartare Postat 29 november 2009 nerå. nu har alla julavatars igen. eller alla, men de som har 😎 ja. mm
Dingbats Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 debatt, man kan gå in på sin profil, under sin bild, i menyn där det står "alternativ" väljer man "visa medlemmens inlägg". I ditt fall får man 303 sidor, och det är 25 inlägg per sida där (inte 30 av nån anledning), så 303*25=7575.
Emulator Postat 29 november 2009 Trådstartare Postat 29 november 2009 nixpix, nope. Nä, nein. La playa si contamitare.
Emulator Postat 29 november 2009 Trådstartare Postat 29 november 2009 debatt, man kan gå in på sin profil, under sin bild, i menyn där det står "alternativ" väljer man "visa medlemmens inlägg". I ditt fall får man 303 sidor, och det är 25 inlägg per sida där (inte 30 av nån anledning), så 303*25=7575. 😲 jag får minsann bara ett felmeddelande när jag försöker göra så , alltså, kolla på folks inlägg 😎
Pazo Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 pazo jag fattar inte varför jag skulle lyssna på den låten MÄh. Lyssnat på name the pet? 😛 speciellt get on the bus
Overkill Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 MÄh. Lyssnat på name the pet? 😛 speciellt get on the bus mäh lyssnat på hennes skiva typ 1 gång
debatt Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Nån som lyssnar på Grateful Dead? Jag har en platta med dem. Blev faktiskt besviken, tänkte... om DETTA är deras greatest hits... hur dj**la dåliga är då inte deras andra låtar? Men så behäver det ju inte vara... de andra kan ju vara bättre. Vad bestämmer VILKA låtar som hamnar på en greatest hits eller på en Best of? Är det skilnad på Greatest hits och en Best of? Eller en Collection? Är det medlemmarna själva som väljer dem de tycker bäst om eller ska man gå efter vad publiken tyckt??? 🙂😄😛😛😎
Per_a_55 Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Best of kan det ju vara även om det aldrig varit några hits....
Recommended Posts