Jump to content
Annons

Märket som visar vilket band man är på (gitarren)


Ihzon

Recommended Posts

Jag har en Telecaster som jag är grymt nöjd med förutom utseendet på halsen. Den är en turkås (ljusblå) färg som jag vill ha svart. Finns det klistermärke eller är man tvungen att måla de om man vill byta färg?

Tacksam för svar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
hörlurar (oregistrerad)
Jag har en Telecaster som jag är grymt nöjd med förutom utseendet på halsen. Den är en turkås (ljusblå) färg som jag vill ha svart. Finns det klistermärke eller är man tvungen att måla de om man vill byta färg?

Tacksam för svar!

Det snyggaste blir nog att helt byta ut dem. På GMF.se kan du köpa nya. Sök på "greppbrädesilägg" så hittar du några olika färger och storlekar. Jag har själv aldrig bytt men de lär ju vara limmade så det kan inte vara världens svåraste sak att pilla loss dem. Kanske får du borra ett litet hål och sen peta med nåt lämpligt verktyg.

Lycka till.

Link to comment
Dela på andra sajter

pHISTERmILL (oregistrerad)
Jag har en Telecaster som jag är grymt nöjd med förutom utseendet på halsen. Den är en turkås (ljusblå) färg som jag vill ha svart. Finns det klistermärke eller är man tvungen att måla de om man vill byta färg?

Tacksam för svar!

Varför byta bort nåt som sticker ut? Det är ju inte rosa i alla fall 🤪

Nej, behåll dem tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...