debatt Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 så sjukt fett när trummorna kommer in i phil collins – in the air tonight 😛 Det är dubblerat och med reverb Allan. Hörde en dokumentär en gång.
Overkill Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 hur kan man se på last fm vilka artister som spelats mest totalt sett? jag hittar bara veckovis men det vill jag ju inte se.
Overkill Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Fidden! Fidden! Fidden! Var är du? Hur lyckades du plocka några poäng igår överhuvudtaget utan spelare på isen??? I Live scoring ser man ju alla namn och hur många poäng var och en har. Enligt vad som stod här hade jag och någon mer 3 spelare igång igår. Någon hade 2 och nån 1. Du tillhörde dem som inte hade någon spelare. Hur förklarar du det? Det var ju bara att klicka på lagnamnet så kom det upp. //:debatt Han hade visst spelare som spelade igår. Ryan Smyth och Drew Doughty spelar i Los Angeles och LA mötte Blue Jackets igår.
Overkill Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Toppartister? Och fliken Totalt? Alltså jag menar för alla, på hela last fm. Radiohead är väl etta tror jag med 192 miljoner spelningar. Jag minns när dom hade typ 30 miljoner spelningar och Death Cab hade 5M, nu har dom 90M 😛 Det går fort.
Dingbats Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 hey wake up it's me that glow wake up and listen close
Micke H Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Alltså jag menar för alla, på hela last fm. Radiohead är väl etta tror jag med 192 miljoner spelningar. Jag minns när dom hade typ 30 miljoner spelningar och Death Cab hade 5M, nu har dom 90M 😛 Det går fort. Aha. Det vet jag inte. 😛
debatt Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Han hade visst spelare som spelade igår. Ryan Smyth och Drew Doughty spelar i Los Angeles och LA mötte Blue Jackets igår. I så fall är Live scoring-funktionen helt paj! Jag följde sent som fan matcherna i Live scoring och enligt info-n (man kan ju lätt trycka på resp deltagare för att se vilka som har gubbar som spelar), så hade Slejnard, Jag, Du och aRocker spelare på isen eller som skulle spela denna dag (natt för oss). Ändå plockade Fidden (drygt 70) och Anjou points (4). Stängde av inte många minuter förrän alla matcher var slut. Live scoring stinks! isåfall... //:debatt
Gote Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 I söndags red jag förresten för första gången. Kul, men lite småläskigt. 😛 Det där jävla kreaturet väger ju tio gånger så mycket som jag och skulle kunna ta en tugga av mitt huvud utan problem. xD Rida är ju också sådär traditionellt manligt... 😛
Gote Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 OMG! Min flickvän tjeifierar mig! 😛 Har du fått tjejbaciller!?!? 😛
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 The rays of dawn plays on your eyelids A sleeping beauty dressed in sun I will wake you with a smile I will hold you when you cry I will love you till I die Till I die Till I die Eller: Till you die Läser ifatt
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Nej, tyvärr. De var så skötsamma och tråkiga. 😛 Vad har du för jobb?
Gote Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Vad har du för jobb? I lördags extraknäckte jag som provledare på högskoleprovet.
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Manlighetspoäng är viktigt! Det är därför jag går omkring och spänner musklerna på kontoret. Intressant pubertal diskussion inatt där manlighetspoäng inte var det man tänkte på mest.
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Det är iofs inte så manligt att sitta bakom en dator hela dagarna. Eller att ha svart nagellack. Och långt hår. Och ringar. Och halsband. Och i lördags flätade tjejen mitt hår. Jag är nog inte särskilt manlig. 🙁 Målar du tånaglarna oxå?
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 så sjukt fett när trummorna kommer in i phil collins – in the air tonight 🙁 Det finns en vst gratiskompressor att ladda hem nånstans som är en emulering av soundet på den där låten har jag för mej. Men jag kan ha fel.
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Men det är läckert. Ett trumset utan symbaler. Peter Gabriel var inne på det där oxå.
Overkill Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Det är så snyggt när pukfillet kommer in för det är så maffigt.
SadamJR Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Är inte säker på att jag minns rätt, men tror att Gabriels tredje platta har en hel del av det där.
Recommended Posts