Tophe Posted December 18, 2004 Share Posted December 18, 2004 (edited) Jag letar efter en bra tutorial till Logic Platinum 5.5 för PC. Har nån nåt tips? Det fins ju en del som kostar pengar, men det går bort... Jättetacksam för hjälp. Edited December 18, 2004 by Tophe Link to comment Share on other sites More sharing options...
VacUm Posted December 18, 2004 Share Posted December 18, 2004 Logicmanualen är ju otroligt bra faktiskt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wintermute Posted December 18, 2004 Share Posted December 18, 2004 missa inte svenska logic forumet om du inte redan hittat dit... http://logicpro.se/ mycket trevliga och kunniga folk som hänger där. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tophe Posted December 18, 2004 Author Share Posted December 18, 2004 tack.. Ska kolla in forumet. Vad gäller manualen, jag har inte den. Men den verkar så där.. Jag lånar 5.5an för att förbereda mig för 7:an, som inte finns till PC. Jag ska alltså ine ens jobba på PC, så jag köper ju inte ett dyrt program som jag inte ska använda... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MusicNixon Posted December 18, 2004 Share Posted December 18, 2004 (edited) Här är en bra länk: logicfaq.omega-art.com LogicPro-forumet som nämndes ovan väldigt bra. Tjata på Olle att lägga upp FAQn som försvann i webhotellflytten. 😉 I övrigt så är Logic 7 Pro ett oerhört prisvärt program. Och mycket bättre än 5.5, även om det på ytan inte är så stor skillnad. Läs om alla nyheter i senaste MM eller Studio. Edited December 18, 2004 by MusicNixon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest captain nemo Posted December 18, 2004 Share Posted December 18, 2004 Det finns en Logic Audio Workbook av David Bellingham på Wizoo. Den är hygglig. //nemo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts