Jump to content
Annons

Alternativt OS kommer 2012


slejnard

Recommended Posts

Annons

Detta OS Àr dock bara kompatibelt med min flickvÀn. För min del sÄ blir det nedgradering frÄn "jag fÄr se pÄ tv 2.0 " till "va tyst och sitt hÀr med mig 3.0"

Detta kan jag dock lösa med "jag tar en öl 5.0", vilket tar bort viruset "finns det inget bÀttre pÄ tv 1.0" och kör tillÀggsprogrammet "mysa med flickvÀnnen 2.0" i bakgrunden.

MVH

Anders

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

SÄdant OS Àr definitivt helt inkompatibelt med bÄde mig och min sambo, sÄ vi kör hellre med versionen DVD2 5.1, sÄ att det blir nÄgot intressant att se i stÀllet.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Kan man dopa sitt OS sÄ det fungerar Àn bÀttre och snabbare? NÄgot virtuellt antibuggsprey som hÄller OS:et felfritt?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Haha, Claes och Gizmozis pÄminner mig om det hÀr.

"Hustru 1.0 installerar sig sjĂ€lvt pĂ„ ett sĂ„dant sĂ€tt att det alltid Ă€r aktivt och kan övervaka andra systemaktiviteter. Min vĂ€n har funnit att andra program, som till exempel PokerkvĂ€ll 2.1, Ölfylla 2.5 och Pubrunda 7.0 inte lĂ€ngre kan köras utan att systemet kraschar. Du fĂ„r felmeddelande "Systemet har utfört en förbjuden Ă„tgĂ€rd", trots att alla dessa program gĂ„tt felfritt förut. Du har heller ingen möjlighet att undvika oönskade plug-ins, som till exempel SvĂ€rmor 5.0 och SvĂ„ger, betaversionen."

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 5 mĂ„nader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...