Jump to content
Annons

Invites


Twilight_Zound

Recommended Posts

Annons

Man har nog inte resurserna att hantera en anstormning. En miljon klagande användare är usel reklam. 50 000 nöjda användare är bra reklam. Att inte kunna leverera är värsta mardrömmen för en ny aktör. Sumpar man den chansen är man riktigt illa ute.

Glöm inte hajp-effekten heller, -Har du Voddler, wow!!! Och att folk ska köa, som för att komma in på halvtomma nattklubbar, fungerar nog på sitt sätt det med, liksom jakten på invites är bra PR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Som spotify har nu VODDLER kommit...

Och, som spotify använder dom sig av INVITES...

Vad i herrans namn kan vara syftet med att fördröja en

explosion som ändå SKA utlösas...

de letar investerare

har inte tillräckligt stora servrar

inga slutliga kontrakt med filmbolagen

Link to comment
Dela på andra sajter

Högst troligt bara ett PR-knep. För att det ska bli en snackis. Folk börjar fråga runt efter en invite och de som inte vet vad Spotify/Voddler är frågar: -"Vad är det för något?" Då förklaras det och person 2 blir informerad och ev intresserad. Gratis och effektiv marknadsföring.

:rolleyes:

/M

Link to comment
Dela på andra sajter

Och fast du kommer bli LOOOL

Det såg ju riktigt bra ut! Minn första tanke med spotify va, undrar när det kommer för film :rolleyes:

Såg att de hade en deal med bredbandsbolaget också, så jag ska registrera mig där igenom och hoppas på att de ger en lite fördel. MEn det kanske det inte alls gör, vem vet.

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

2L8.. Då skulle du anmält dig för över 1 månad sen.. Kön är för lång. Som tröst kan jag bara tala om att Voddler buggar och har sig som attan än så länge 🙁

Det såg ju riktigt bra ut! Minn första tanke med spotify va, undrar när det kommer för film 🙁

Såg att de hade en deal med bredbandsbolaget också, så jag ska registrera mig där igenom och hoppas på att de ger en lite fördel. MEn det kanske det inte alls gör, vem vet.

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...