Jump to content
Annons

Komplete 5 rea


nilsemil

Recommended Posts

Annons
DieHard (oregistrerad)

Många som har rea nu för tiden. Gissar att det har med att många idag håller i plånboken nu för tiden. Men sen också så brukar det ju vara rea under sommaren för att folk också hellre lägger stålar på semester. Det gäller ju också andra branscher som kör med sommarrea. Sommar är ju lika med nedgång i försäljning så det gäller att locka folk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag stör mig på att det är 400 Euro eller Dollar. För oss i Sverige är det stor skillnad på att handla det med Euro på 11SEK stycket istället för 8SEK för varje Dollar. Skillnaden blir 1200kr. Finns det någon möjlighet att handla det för 3.200 någonstans? Man vill ju inte betala mer än vad som behövs. Musikbörsen vill sälja för 4.995

Redigerat av Multiband
Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Nej vem skulle sälja det för 3200:-, förutom på beggmarknaden i såna fall? 5 lax är trots allt billigt för allt det man får med. Men som sagt var eftersom kronan är svag är det inte mycket att göra åt.

Link to comment
Dela på andra sajter

pme (oregistrerad)
Jag stör mig på att det är 400 Euro eller Dollar. För oss i Sverige är det stor skillnad på att handla det med Euro på 11SEK stycket istället för 8SEK för varje Dollar. Skillnaden blir 1200kr. Finns det någon möjlighet att handla det för 3.200 någonstans? Man vill ju inte betala mer än vad som behövs. Musikbörsen vill sälja för 4.995

Kan du inte köpa den i dollar då?

Link to comment
Dela på andra sajter

pme (oregistrerad)
Kan nån gissa varför NI säljer K5 för 400 euro istället för dryga 1000 i juli? Uppdatering på gång?

Låter billigt.

Man kan ju alltid hoppas att deras försäljning har droppat ordentligt sedan de började tvinga sina kunder köra flash. Tvi!

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Det går inte köpa med dollar om det är europeiskt längre. Gick förr välja om man inte tillhörde något euroland men det har alla ändrat på i dagens läge. Inte svårt gissa varför.

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
var det föresten inte du som skrev att man kunde få det för 3.500 i en annan tråd? 😛

Var någon som hade räknat ut att det skulle vara det priset men antar att den som gjorde det hade räknat i dollar. Miss av mig att inte kolla upp att det var den summan det skulle handla om. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...