ActiveGen Posted December 10, 2004 Share Posted December 10, 2004 (edited) LÅTNAMN: Swirl ARTIST/GRUPP: ActiveGen GENRE: Eventmusik ? (något så när elektroniskt) LÅTLÄNGD: 4.52 KOMPOSITÖR: Johan Eriksson & Pontus Eklund PRODUCENT: Se ovan EV. MEDVERKANDE: N/A INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 STORLEK: 6,68MB STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: Activegen - Swirl Återigen en låt som är skriven för att dansas till, dvs inte dunka-dunka discodans utan den mer konstnärliga sorten. Alltid skojigt med kommentarer, kritik, berömmelse + guld & gröna skogar :> Edited December 13, 2004 by ActiveGen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ActiveGen Posted December 13, 2004 Author Share Posted December 13, 2004 Kan någon förklara varför inte låtlänken blir en "länk". Har använt http:// knappen men det enda som dyker upp i inlägget är html-koden. Tack på förhand... Link to comment Share on other sites More sharing options...
android Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 Det blir knas pga mellanslagen. Ta bort dom (och alltså även i filnamnet) så ska det funka... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ActiveGen Posted December 13, 2004 Author Share Posted December 13, 2004 Tack o tack... Nu fungerar det mycket bättre :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
android Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 Intressant... Bitvis känns det här som hiphop-bakgrundsbeats, men det funkar ändå bra som det är... Snyggt! Enda negativa jag kan komma på nu är att jag är lite småless på 303-ljuden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrix Posted December 26, 2004 Share Posted December 26, 2004 Intressant grej! Introt borde dock användas till en hiphop låt för det är riktigt hett! Funderat på att skicka det till någon hiphop-producent? Han skulle säkert haka på direkt. Jag är inte mycket för skumma ekande synthar som i resten av låten men intromelodin (som återkommer ibland) är grymt bra 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kringlan Posted December 26, 2004 Share Posted December 26, 2004 Intressant grej! Introt borde dock användas till en hiphop låt för det är riktigt hett! Funderat på att skicka det till någon hiphop-producent? Han skulle säkert haka på direkt. Jag är inte mycket för skumma ekande synthar som i resten av låten men intromelodin (som återkommer ibland) är grymt bra 😄 Den melodin känns rätt använd tycker jag iof, i hiphop-sammanhang åtminstone... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts