SadamJR Postat 12 september 2009 Postat 12 september 2009 Hoppar in som vikarie för tordA lite bara... Brukar flörta med tjejen i grönsaksavdelningen och kommentera hennes fina lökar. Det går alltid hem. Ibland har dom meloner oxå.
Fidden Postat 12 september 2009 Postat 12 september 2009 Brukar flörta med tjejen i grönsaksavdelningen och kommentera hennes fina lökar.Det går alltid hem. Ibland har dom meloner oxå. Prova att blanda in din gurka/zucchini i samtalet också, det går säkert också hem 😆
debatt Postat 12 september 2009 Trådstartare Postat 12 september 2009 OCH JAAAA, JAG VET ATT JAG RÅKADE SÄGA JUNI, MEN FUCK YOU! 😆 😄 Vadå? Det vet väl Alla att juli regnar bort. 😲
debatt Postat 12 september 2009 Trådstartare Postat 12 september 2009 Prova att blanda in din gurka/zucchini i samtalet också, det går säkert också hem 😆 Jagt har alltid problem med att läsa ordet samtal, det blir alltid samlag. Även offentligt...
Fidden Postat 12 september 2009 Postat 12 september 2009 Vadå?Det vet väl Alla att juli regnar bort. 😲 true... det kanske bara är jag som måste använda den där "januari börjar året"-ramsan för att komma ihåg månaderna.. 😆
Fidden Postat 12 september 2009 Postat 12 september 2009 Nehepp, det är en dag imorgon också. Dags att börja tänka på refrängen. Här blir inga barn gjorda.
debatt Postat 12 september 2009 Trådstartare Postat 12 september 2009 Scary stuff Längre tunga än en häst är scary. 😆
slejnard Postat 12 september 2009 Postat 12 september 2009 Jag förstår inte vad du menar, men lägger till en 😆 iallafall 😲 Försökte vara lite kryptisk: butt= rumpa but=men...sen mixade jag svenska med engelska. Du skrev fuck you...jag svarade nä men om jag ser din mamma....sen vart det bara kaka av allt svammel 😄 ...hade säkert kunna funka med bättre ord 😄 aja
debatt Postat 12 september 2009 Trådstartare Postat 12 september 2009 När är deadline för Festivalen? Laxlaxlax ville att jag skulle vara med. Verkar ju bli mitt förslag på ämne också.
debatt Postat 12 september 2009 Trådstartare Postat 12 september 2009 SEAGULLFUCKERS! What are you doing?
slejnard Postat 12 september 2009 Postat 12 september 2009 När är deadline för Festivalen? Laxlaxlax ville att jag skulle vara med.Verkar ju bli mitt förslag på ämne också. Det får vi veta imorn kväll:) skulle va kul om du är med!
slejnard Postat 12 september 2009 Postat 12 september 2009 SEAGULLFUCKERS! What are you doing? FUCKING GEESE 😆
slejnard Postat 12 september 2009 Postat 12 september 2009 tja hejhej....en legend som jag hört talas om 😆
slejnard Postat 12 september 2009 Postat 12 september 2009 pazo sa att du hade rekord i inlägg i rad för nån dag sen...
Overkill Postat 12 september 2009 Postat 12 september 2009 saknar mitt band. det brast förut, helt sjukt
Micke H Postat 12 september 2009 Postat 12 september 2009 saknar mitt band. det brast förut, helt sjukt Varför?
Overkill Postat 12 september 2009 Postat 12 september 2009 men pazo trummade bra förut iaf. förutom när sångaren fick berätta för bandet hur låten gick
debatt Postat 12 september 2009 Trådstartare Postat 12 september 2009 Ska jag skita först eller vänta tills pausen i filmen?
Overkill Postat 12 september 2009 Postat 12 september 2009 Varför? först blev hon ledsen p.g.a av hemlängtan. sen frågade hon vad det bästa som finns var och då sa jag att spela live, och då frågade hon varför och då började jag tänka på bandet och hur mycket jag saknar dom och så lipade jag i typ en och en halv timma. sällan jag grinar så när man väl gör det får man väl ta i lite
debatt Postat 12 september 2009 Trådstartare Postat 12 september 2009 saknar mitt band. det brast förut, helt sjukt Har bandet splittrats - är det vad du försöker säga? 😮
debatt Postat 12 september 2009 Trådstartare Postat 12 september 2009 Jag kommer att vänta med att skita tills pausen i filmen, tror jag.
Micke H Postat 12 september 2009 Postat 12 september 2009 först blev hon ledsen p.g.a av hemlängtan. sen frågade hon vad det bästa som finns var och då sa jag att spela live, och då frågade hon varför och då började jag tänka på bandet och hur mycket jag saknar dom och så lipade jag i typ en och en halv timma. sällan jag grinar så när man väl gör det får man väl ta i lite Vet hur det är. Jag håller nära kontakt med dom flesta i Purify. Julia ringde mig häromdagen och jag kom på att jag saknar henne också, hennes lite små-excentriska drag och dåliga svenska som skapar roliga, ofrivilliga ordvitsar. Kristian är ju med i nya bandet. Han och jag har spelat tillsammans i olika band sjukt länge, och han är en av mina allra bästa vänner. Andreas håller jag kontakten med. Men vi är rätt olika. Så ibland kommer vi inte helt överens. Tillsammans skapade vi någonting riktigt unikt och intressant. 😮
Recommended Posts