debatt Postat 6 september 2009 Trådstartare Postat 6 september 2009 Men jag har sett på Han som talar med hundar och han sa att man ska lära hunden lydnad, inkluderande att hälsa på den först. 😆 Skämt åsido: måste alltid den som kommer sist hälsa först?
debatt Postat 6 september 2009 Trådstartare Postat 6 september 2009 Att hälsa på någon och snabbt gå förbi utan ögonkontakt eller hälsa bakom ryggen tycker jag inte ens räknas.
debatt Postat 6 september 2009 Trådstartare Postat 6 september 2009 (redigerat) I vilket fall.. detta ingår ju definitivt i ämnet om socialt samspel. Den som leder upproret tycker dock att cheferna ska hälsa först. Kanske ser de/hon mig som chef. Jag är den mest auktoritäre person de träffat säger de i alla fall... Fast min bror säger att jag är den MINST auktoritäre person han träffat. Hmm. Redigerat 6 september 2009 av debatt
debatt Postat 6 september 2009 Trådstartare Postat 6 september 2009 Min egen ståndpunkt kringa allt sånt här är.... vilket trams allvarligt talat. Inte konstigt det blir krig.
Neosus Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Jo det tycker jag oxå.. att chefen hälsar först.
debatt Postat 6 september 2009 Trådstartare Postat 6 september 2009 Dingbats, då du börjat prata med någon... lättar det då, när första steget är taget? Eller vet du inte vad du ska säga... hela tiden. Ibland funderar jag på hur vissa personer kan ha förväntningar om att ANDRA ska underhålla dem hela tiden, utan att bjuda till själva. Och då behöver man inte gå till komiska serier om bimbos på teve...
Neosus Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 (redigerat) Min egen ståndpunkt kringa allt sånt här är.... vilket trams allvarligt talat. Inte konstigt det blir krig. Ja ett vänligt bemötande oavsett rang eller hudfärg eller handikapp eller annat.. är väl ändå lika mycket värd. Håller med dig alltså! 😆 Redigerat 6 september 2009 av Neosus
debatt Postat 6 september 2009 Trådstartare Postat 6 september 2009 Jo det tycker jag oxå.. att chefen hälsar först. Om chefen är jordnära, menar du?! Annars går det ju stick i stäv med vad du skrev förut. Folk på jobbet har fått sparken för mindre må du tro. Man kanske sitter löst? Det leder in till en annan fråga: FÅR man sparka vemsomhelst på ett jobb, utan vidare? Eller finns där en lag som i så fall säger stopp och belägg. Rättigheter?
debatt Postat 6 september 2009 Trådstartare Postat 6 september 2009 (redigerat) Ett starkt uppror leds nämligen nu där man försöker få väck de som inte hejar först - och då pratar vi inte bara om förhållandet chef-medarbetare, utan lika väl medarbetare emellan också. Så nu gäller det väl att heja samtidigt?? 😆 Redigerat 6 september 2009 av debatt
Neosus Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 haha.. 😆 Va jobbar du med förresten, debatt? 😄
debatt Postat 6 september 2009 Trådstartare Postat 6 september 2009 haha.. 😆 Seriöst alltså... folk sparkas för vadsomhelst. Ska de kunna det egentligen?
Neosus Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Om chefen är jordnära, menar du?!Annars går det ju stick i stäv med vad du skrev förut. Folk på jobbet har fått sparken för mindre må du tro. Man kanske sitter löst? Det leder in till en annan fråga: FÅR man sparka vemsomhelst på ett jobb, utan vidare? Eller finns där en lag som i så fall säger stopp och belägg. Rättigheter? Näe.. Har inte riktigt koll på det där men nä inte får man sparka folk hur som helst.
debatt Postat 6 september 2009 Trådstartare Postat 6 september 2009 Varför fick George Constanza sparken för att ha legat med städerskan? Det fattar inte jag. Vad har någon med det att göra?
Fidden Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Mitt ex sa en gång "Vi har aldrig sex, vi knullar"... Sex var tydligen mer sådär med stråkar, tända ljus och missionärsställning, om jag förstod det hela rätt xD
drloop (oregistrerad) Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Spännande läsning: Fotboll Växt Dingbats Någon får sparken för att ha "knullat" Knulla Summerar väl gårdagen ganska väl tycker jag. Och till Dingbats så kan jag säga att jag känner igen mig. Speciellt om det var en tjej som tilltalade mig så blev jag nästan otrevlig. Kallprat låg inte riktigt för mig om man säger så. Numera är jag väl på gränsen till för trevlig.
SadamJR Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 (redigerat) kontor The office. Om du tycker att det är komplicerat att umgås nu skulle du ha varit med innan dureformen, när man äntligen fick va du med Bror. Redigerat 6 september 2009 av SadamJR
Dingbats Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Jag drömde fram en catchig melodi med texten "Area! Pi gånger pi gånger r gånger två" men det är ju ingen areaformel 😠
Overkill Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 hej jag hade sex till death cab igår och hånglade till young folks och en modest mouse-låt det var skönare än sist nu förstår jag what the fuzz is about om 35 minuter är det förseminarie och jag har inte läst färdigt dingis du är grym, glöm inte det. nu kör vi irl så kan jag säga det irl med
Overkill Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 igår var vi på bye bye bicycle faktiskt riktigt bra
Micke H Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Dingis, du är varken annorlunda, konstig eller unik. Det finns fler människor som du än du anar. I många lägen ser jag FORTFARANDE på mig själv på samma sätt som du tycks se på dig själv. Tricket i att bli bekväm med andra människor är att bli bekväm med sig själv och vem du är. Jag upprepar det jag sa igår: ÖVNING! Jag övar varje dag. 😉
Analogfreak (oregistrerad) Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Ett bra sätt att öva det på är att vira in sig själv i Glad-pack och lägga sig på balkongen och känna efter om man trivs med sig själv.
Recommended Posts