Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Hoppar in som vikarie för tordA lite bara...

lökar.jpg

Brukar flörta med tjejen i grönsaksavdelningen och kommentera hennes fina lökar.

Det går alltid hem. Ibland har dom meloner oxå.

Annons
  • Svar 20,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Brukar flörta med tjejen i grönsaksavdelningen och kommentera hennes fina lökar.

Det går alltid hem. Ibland har dom meloner oxå.

Prova att blanda in din gurka/zucchini i samtalet också, det går säkert också hem 😆

Postat
Prova att blanda in din gurka/zucchini i samtalet också, det går säkert också hem 😆

Jagt har alltid problem med att läsa ordet samtal, det blir alltid samlag.

Även offentligt...

Postat
Vadå?

Det vet väl Alla att juli regnar bort.

😲

true...

det kanske bara är jag som måste använda den där "januari börjar året"-ramsan för att komma ihåg månaderna.. 😆

Postat
Jag förstår inte vad du menar, men lägger till en 😆 iallafall

😲

Försökte vara lite kryptisk: butt= rumpa but=men...sen mixade jag svenska med engelska. Du skrev fuck you...jag svarade nä men om jag ser din mamma....sen vart det bara kaka av allt svammel 😄 ...hade säkert kunna funka med bättre ord 😄

aja

Postat
Varför?

först blev hon ledsen p.g.a av hemlängtan. sen frågade hon vad det bästa som finns var och då sa jag att spela live, och då frågade hon varför och då började jag tänka på bandet och hur mycket jag saknar dom och så lipade jag i typ en och en halv timma. sällan jag grinar så när man väl gör det får man väl ta i lite

Postat
först blev hon ledsen p.g.a av hemlängtan. sen frågade hon vad det bästa som finns var och då sa jag att spela live, och då frågade hon varför och då började jag tänka på bandet och hur mycket jag saknar dom och så lipade jag i typ en och en halv timma. sällan jag grinar så när man väl gör det får man väl ta i lite

Vet hur det är. Jag håller nära kontakt med dom flesta i Purify. Julia ringde mig häromdagen och jag kom på att jag saknar henne också, hennes lite små-excentriska drag och dåliga svenska som skapar roliga, ofrivilliga ordvitsar. Kristian är ju med i nya bandet. Han och jag har spelat tillsammans i olika band sjukt länge, och han är en av mina allra bästa vänner. Andreas håller jag kontakten med. Men vi är rätt olika. Så ibland kommer vi inte helt överens.

Tillsammans skapade vi någonting riktigt unikt och intressant. 😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.