slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Dessa förbannade stolpar. Hade målen varit större hade Sverige gjort fler mål. 😏 Inte dammsugit än....väntar tills den kan yla med i Idolaspiranternas kval. 🙂
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Fy fan. Det här ska ju va som ÅFF mot Grebo. En skrattmatch. Varför blir det inte trebaxlinje?
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Saknar rörelse i spelet. Spring för fan!!! Så kommer ytorna automatiskt. Tvåbackslinje tack. Undrar när Malta tar ledningen...
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Det är Reinfeldts fel alltihop. E han lagledare??
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Ojojoj vilken boll Kjällström slog precis nu!! Fenomenalt. Byt ut Zlatan för fan.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 (redigerat) E d han han böget som e kommentator? Redigerat 9 september 2009 av debatt
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Gillar inte 4ans kommentatorer. Gillar ingenting med fyran, men debatt, tv4sport sänder väl de andra matcherna, inte för att det verkar ha nån betydelse just nu. Mellberg är den enda som glöder.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Gillar ingenting med fyran, men debatt, tv4sport sänder väl de andra matcherna, inteför att det verkar ha nån betydelse just nu. Mellberg är den enda som glöder. Har aldrig gillat träbenet Mellberg, men han har ökat i mina ögon senaste året. Rätt bra här med! Nej, TV4 sport visar inte ett skit. Jag har Canal Plus och kan se England-Kroatien, Ryssland och Estland samt Wales, vilka nu som möts... Men man vill ju se Albanien slå Danmark och Sverige peta in nån boll, så man blir lite glad igen... 🙂
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Tänk om Malta vunnit där... ujujuj
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 (redigerat) Gör mål nu för helvete, vemsomhelst, så jag inte förlorar 4500 för att jag inte satte en hundring på 0-0 som jag tänkte. odds 45.16. Vad oddset är på komben 1-2 Ungern, 0-0 Malta vågar jag inte tänka på... Lämnade inte in.. Redigerat 9 september 2009 av debatt
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Har aldrig gillat träbenet Mellberg, men han har ökat i mina ögon senaste året. Rätt bra här med!Nej, TV4 sport visar inte ett skit. Jag har Canal Plus och kan se England-Kroatien, Ryssland och Estland samt Wales, vilka nu som möts... Men man vill ju se Albanien slå Danmark och Sverige peta in nån boll, så man blir lite glad igen... 🙂 TV4sport 21.20. Vet inte om jag lever då. Rep, rakblad eller revolver?
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaa. Livet leker.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Safari!! Bra också, Marcus Berg och Isaksson. Zlatan sämst.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 TV4sport 21.20. Vet inte om jag lever då. Rep, rakblad eller revolver? QUE??? Visar de Albanien-Danmark i efterhand?? Fotbollskanalen.se visar den live från 20.30 på webben. Skönt det blev mål här nu, så jag inte grämmer mig över Oddset.
Memphis Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Väldigt vad ni pratar fotboll, nått speciellt som är igång nu eller? Jag är ungefär såhär intresserad av sport: .
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Väldigt vad ni pratar fotboll, nått speciellt som är igång nu eller? Jag är ungefär såhär intresserad av sport: . Hehe... nu skulle min farsa sagt: sök vård
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Väldigt vad ni pratar fotboll, nått speciellt som är igång nu eller? Jag är ungefär såhär intresserad av sport: Ta dig i röven, min vän. .
Memphis Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 (redigerat) Blev herr Saddam lite putt? 😱😳 Bara retas lite me er sportnördar här på musikforumet. 😄 Redigerat 9 september 2009 av Memphis
Recommended Posts