Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 KISS-Destroyer Fel! Jag satte på Deerhoof för att lyssna in mig inför konserten i övermorgon!
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 BAJSAR I BLÖJAN! jag får ett ganska kort telefonsamtal, när jag uppdaterar så har det kommit 38 nya inlägg! 🥰 Ni är helt insane. Ändrade första ordet 🥰
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 nä det vet jag inte, ser lite ut som det är ett enda protein, för två separata protein parar inte ihop sig sådär. iof.. jag tänkte fel! Aminosyrakomplex är de jag menar! Äre både betalager och alfahelixaar?
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 vår naturkunskapsvikare i tvåan ville inte säga att marsvinen knullade så han sa "och när ett marsvin med anlag AaBB gifter sig med ett annat marsvin blir det såhär" 🥰
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Fel! Jag satte på Deerhoof för att lyssna in mig inför konserten i övermorgon! Okej...vild gissning.
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 härre guuud nu flyttar jag till mjöööölby 🥰 varföre? för att få paket snabbare? 🥰
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 vår naturkunskapsvikare i tvåan ville inte säga att marsvinen knullade så han sa "och när ett marsvin med anlag AaBB gifter sig med ett annat marsvin blir det såhär" 🥰 Och "para sig" är problem för att?? 🥰
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 hmm, vid närmare eftertanke hade nog det där protein-visualiseringsprogrammet fuckat upp sig ganska rejält när det där proteinet visades 🥰
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Och "para sig" är problem för att?? 🥰 han var typ 60 och älskade fåglar så han var väl lite konservativ i sitt språkbruk men han var skön!
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 härre guuud nu flyttar jag till mjöööölby 🥰 varföre? för att få paket snabbare? 🥰
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 iof.. jag tänkte fel! Aminosyrakomplex är de jag menar!Äre både betalager och alfahelixaar? japps
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 härre guuud nu flyttar jag till mjöööölby Vorför 😕 Skola? Vet en som lärde sig dekorationsmåla där.
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 😕 varföre? för att få paket snabbare? 😛 det har du ju redan frågat
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 HA! Fidden hade svarat i tidigare sidan! 😕 Fan va grym jag är som mkan sånt 😛
Memphis Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 (redigerat) BAJSAR I BLÖJAN! jag får ett ganska kort telefonsamtal, när jag uppdaterar så har det kommit 38 nya inlägg! 😕 Ni är helt insane. Ändrade första ordet 😛 😛😆😆😛😄 Du e underbar Slejj. 😛🥰 Redigerat 8 september 2009 av Memphis
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Nu är jag uppe bland de stora grabbarna i listan!
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 min seminarieledare tog sin master förra året och nu är han kadett i flottan och ska bli officer. han har rutiga byxor och en riktigt fet penna som säkert kostar 1000 kronor och manschettknappar samt sina initialer broderade på skjortan
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Onsdag imorn! Tvättstuga! Yippppeeeeeeeeeeey
Memphis Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Jag har druckit 3 kaffe idag. Vad ligger normalen på hos er veteraner på området?
Recommended Posts