Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag tycker att RECORD frÄn proppellerheads redan nu ska ha sig en egen kategori under inspelningsprogram som alla andra, annars Àr det orÀttvis...

Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat

Det kommer vÀl. Ingen idé sÄ lÀnge den inte Àn har slÀppts pÄ marknaden. Dröjer ju nÄgra mÄnader minst tills dess.

Postat

Det finns ganska mĂ„nga inspelningsprogram som inte har sin egen avdelning: Tracktion, Samplitude, Garage Band, Presonus Studio, Digital Performer - med flera. Anledningen till att det finns avdelningar för enskilda inspelningsprogram Ă€r att vi har bedömt dem som sĂ„ stora och populĂ€ra att de behöver en egen. Övriga samlas under just avdelningen Övriga.

Om Record blir ett vanligt inspelningsprogram sÄ ska det sjÀlvklart fÄ sin egen avdelning.

Postat
Det finns ganska mĂ„nga inspelningsprogram som inte har sin egen avdelning: Tracktion, Samplitude, Garage Band, Presonus Studio, Digital Performer - med flera. Anledningen till att det finns avdelningar för enskilda inspelningsprogram Ă€r att vi har bedömt dem som sĂ„ stora och populĂ€ra att de behöver en egen. Övriga samlas under just avdelningen Övriga.

Om Record blir ett vanligt inspelningsprogram sÄ ska det sjÀlvklart fÄ sin egen avdelning.

Propellerheads kanske kan fÄ en egen flik.

Annars lÄter vi bara klockan snurra nÄgra varv sÄ ser vi:)

DieHard (oregistrerad)
Postat
ÅssĂ„ REAPER...

Och vilken kategori ska den ligga under? Valles snĂ„lisar? 😆

Postat
Valles snĂ„lisar? 😆

🙂 Haha ... NĂ€e, men varför inte: Gratisprogrammet som fĂ„r dig att kĂ€nna dig blĂ„st pĂ„ de 6000-20000 som du pröjsade för ditt program.

Postat (redigerat)
😆 Haha ... NĂ€e, men varför inte: Gratisprogrammet som fĂ„r dig att kĂ€nna dig blĂ„st pĂ„ de 6000-20000 som du pröjsade för ditt program.

Eller sĂ„ köper man ett ljudkort för en tusing och fĂ„r Cubase LE pĂ„ köpet. 🙂 Som jag tycker e mycket bĂ€ttre Ă€n Reaper.. Men nu handlar inte trĂ„den om det. Nu mĂ„ste jag sluta skriva. VĂ„ga bara inte citera mig för dĂ„ blir det mer off-topic. 😎

NÀmen, om Àmnet sÄ tycker jag det vore smidigast att ha en avdelning som heter Prophellerhead sÄ kan frÄgor om bÄde Record, Reason och Recykle behandlas dÀr pÄ ett samlat stÀlle.

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

hm. sant. Okej, Ă€r nog bĂ€st att ha en separat för Record ifall det blir etablerat och fĂ„r mĂ„nga anvĂ€ndare och trĂ„dar om det. 🙂 Annars funkar ju som sagt "Övrigt"-avdelningen tills vidare. Over and out.

/M

Redigerat av Memphis
Postat
Och var drar vi grÀnsen för andra tillverkare som har liknande bredd i sitt sortiment?

Utanför tullarna. Definitivt.

Postat
Jag tycker att RECORD frÄn proppellerheads redan nu ska ha sig en egen kategori under inspelningsprogram som alla andra, annars Àr det orÀttvis...

som alla andra?

finns gott om programvara Ä daw-system som inte finns med pÄ den listan kan jag sÀga

Postat
som alla andra?

finns gott om programvara Ä daw-system som inte finns med pÄ den listan kan jag sÀga

"Som alla andra som har en egen kategori" skulle jag ha skrivit ju, ursÀkta min otydlighet. Vid eftertanke sÄ hÄller jag sÄklart med om att invÀnta lÀget och se hur pass etablerat RECORD kommer bli som daw. Men jag tippar att vi kommer fÄ en egen RECORDkategori strax efter lansering...for sure!!

Glad helg pÄ er alla!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.