rockstone Postat 30 mars 2009 Postat 30 mars 2009 sitter och mixar ett cubasde projekt med massa mono spår och så plötsligt behöver jag ett stereospår men det går inte attb göra??? fast jag tar add stereo track så blir det ett mono spår, vad gör hjag för fel?
DieHard (oregistrerad) Postat 30 mars 2009 Postat 30 mars 2009 (redigerat) Eh menar du att det helt enkelt inte går lägga till stereospår eller att du försöker få stereoljud av en mono? Redigerat 30 mars 2009 av DieHard
rockstone Postat 30 mars 2009 Trådstartare Postat 30 mars 2009 jo men d brukar ju gå istället för en svart stapel så syns två
rockstone Postat 30 mars 2009 Trådstartare Postat 30 mars 2009 japp det går inte att lägga till ett helt vanligt stereospår det blir mono spår fast jag väljer stereo
trancer Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 När du skapade nytt projekt... vad valde du då? för om du kör "New audioprojekt" så har jag för mig att det bara finns separata Mono och Stereospår, vilket jag TROTT är en bugg, för jag har oxo haft det problemet nångång att det blivit så. inte säkert att du har samma problem men
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.