Twilight_Zound Posted March 27, 2009 Posted March 27, 2009 Har en Panasonic Digital VideoCam.. TV kort i datorn.. Behöver ett inspelningsprogram för att spela in videos i datorn... Kör med VISTA32.. Har testat Windows Media Center och Player...Funkar inte Oxå testat Movie maker men har inge USB kabel till cammen.. Kör Av Out från cam till SVHS på datorns TV kort... Söker nu ett Inspelningsprogram.. Om det är gratis är det bäst.. Behöver inte var fruktansvärt avancerat alltså...
laxlaxlax Posted March 27, 2009 Posted March 27, 2009 (edited) voodoofilm.org - de har ett forum Sök där Edited March 27, 2009 by laxlaxlax
Twilight_Zound Posted March 27, 2009 Author Posted March 27, 2009 Mmmm...Ser väl bra ut...laxlaxlax...Men det var ju inte det jag frågade efter...Eller hur...
DaTube Posted March 27, 2009 Posted March 27, 2009 Pinnacle Studio är inte särskilt dyrt och ganska lättanvänt
Åke Björnstad Posted March 27, 2009 Posted March 27, 2009 (edited) Jag använder premiere elements. Betalade ungefär en tusenlapp. Med firewire styr jag kameran från programmet. Edited March 27, 2009 by Åke Björnstad
Twilight_Zound Posted March 27, 2009 Author Posted March 27, 2009 Har dock fått experthjälp från ditt forum trippelLAX... Firewirekabel och Windows Moviemaker är allt som behövs.. Tack så mycket..
Recommended Posts