Jump to content
Annons

Youtube remixat


tbruce

Recommended Posts

Annons
Nån snubbe som kallar sig Kutiman har klippt och klistrat ihop en jäkla massa olika videoklipp från youtube till helt ny musik. Första introt är lite segt men när det väl drar igång... ja då jädrar.

http://thru-you.com/

Säger bara WOW!!!!

Detta är en av de bästa grejerna jag sett och hört. Så klockrent!

Killen har säkert mycket fritid och ett starkt sinne för skapande.

Han är ju självaste gud! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Säger bara WOW!!!!

Detta är en av de bästa grejerna jag sett och hört. Så klockrent!

Killen har säkert mycket fritid och ett starkt sinne för skapande.

Han är ju självaste gud! :rolleyes:

Ja det som är häftigt är att det verkligen är bra på riktigt, inte bara plojigt. Just a lady t ex är verkligen fantastiskt vacker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det som är häftigt är att det verkligen är bra på riktigt, inte bara plojigt. Just a lady t ex är verkligen fantastiskt vacker.

Annars hade man kunnat tänka sig att det skulle bli rörigt när man förste hörde om det, men det är ju underbart vacker och bra.

Ljudkvalitén är ju också jävligt bra! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Grymt som faan.

Får mig att tänka på det norrmannen gjorde för några år sedan, var två videor, en med ett piano, och en med ett trumset. Deras tjusning var enkelheten (har någon en länk till dessa videor?)

Detta var nästa nivå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja eller öht, vad använder man för program för att kunna jobba musikaliskt med ljud men ändå få videon att hänga med i redigeringen? Hmm.

Det borde ju inte vara alltför svårt på Adobe premiere, eller jo .. kanske krångligt, men om man lär sig hur.. mycket pill.

I adobe premiere kan man ju lägga flera lager utav filmerna, och även flera lager utav sina ljud, så väljer man att visa ljudklippen som ljudbilder. Då kan man pussla lättare.

Redigerat av Lonian
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...