Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

NÄn snubbe som kallar sig Kutiman har klippt och klistrat ihop en jÀkla massa olika videoklipp frÄn youtube till helt ny musik. Första introt Àr lite segt men nÀr det vÀl drar igÄng... ja dÄ jÀdrar.

http://thru-you.com/

Annons
Postat
  tbruce sa:
NÄn snubbe som kallar sig Kutiman har klippt och klistrat ihop en jÀkla massa olika videoklipp frÄn youtube till helt ny musik. Första introt Àr lite segt men nÀr det vÀl drar igÄng... ja dÄ jÀdrar.

http://thru-you.com/

SĂ€ger bara WOW!!!!

Detta Àr en av de bÀsta grejerna jag sett och hört. SÄ klockrent!

Killen har sÀkert mycket fritid och ett starkt sinne för skapande.

Han Àr ju sjÀlvaste gud! :rolleyes:

Postat
  Vakuumanka sa:
SĂ€ger bara WOW!!!!

Detta Àr en av de bÀsta grejerna jag sett och hört. SÄ klockrent!

Killen har sÀkert mycket fritid och ett starkt sinne för skapande.

Han Àr ju sjÀlvaste gud! :rolleyes:

Ja det som Àr hÀftigt Àr att det verkligen Àr bra pÄ riktigt, inte bara plojigt. Just a lady t ex Àr verkligen fantastiskt vacker.

Postat
  tbruce sa:
Ja det som Àr hÀftigt Àr att det verkligen Àr bra pÄ riktigt, inte bara plojigt. Just a lady t ex Àr verkligen fantastiskt vacker.

Annars hade man kunnat tÀnka sig att det skulle bli rörigt nÀr man förste hörde om det, men det Àr ju underbart vacker och bra.

Ljudkvalitén Àr ju ocksÄ jÀvligt bra! :rolleyes:

Postat

Grymt som faan.

FÄr mig att tÀnka pÄ det norrmannen gjorde för nÄgra Är sedan, var tvÄ videor, en med ett piano, och en med ett trumset. Deras tjusning var enkelheten (har nÄgon en lÀnk till dessa videor?)

Detta var nÀsta nivÄ.

Postat
  Zyan sa:
FÄr mig att tÀnka pÄ det norrmannen gjorde för nÄgra Är sedan, var tvÄ videor, en med ett piano, och en med ett trumset. Deras tjusning var enkelheten (har nÄgon en lÀnk till dessa videor?)

Postat
  spass sa:

Tack...det var snabbt :rolleyes:

Diggar de videorna för att det lÄter sÄ dÄligt men ÀndÄ sÄ bra.

Postat

Mother of god!!!! Det Àr det grymaste jag sett pÄ lÀnge!! sÄn kÀnsla!! ...

Postat

Hur fasiken timestretchar man bÄde audio/video pÄ ett enkelt sÀtt? MÄste vara mycket av den varan i de hÀr klippen.

Jag Àr verkligen superimpad av hela konceptet, kreativiteten och genomförandet. Jisses!

Postat

Ja eller öht, vad anvÀnder man för program för att kunna jobba musikaliskt med ljud men ÀndÄ fÄ videon att hÀnga med i redigeringen? Hmm.

Postat (redigerat)
  tbruce sa:
Ja eller öht, vad anvÀnder man för program för att kunna jobba musikaliskt med ljud men ÀndÄ fÄ videon att hÀnga med i redigeringen? Hmm.

Det borde ju inte vara alltför svÄrt pÄ Adobe premiere, eller jo .. kanske krÄngligt, men om man lÀr sig hur.. mycket pill.

I adobe premiere kan man ju lÀgga flera lager utav filmerna, och Àven flera lager utav sina ljud, sÄ vÀljer man att visa ljudklippen som ljudbilder. DÄ kan man pussla lÀttare.

Redigerat av Lonian
Postat

SÄg detta för ett tag ocksÄ. Helt vansinnigt skillat! Shit...sÄnt jÀkla gung i "IŽm new". Jag Àr ocksÄ MKT imponerade av hur tight det Àr. Kreativitet pÄ hög nivÄ.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.