Jump to content
Annons

Helt ny hemsida - Fungerar denna bättre?


Jon Rinneby

Recommended Posts

Annons
Hej vänner.

Tyckte det var dags att uppgradera vår hemsida nu när bandet kommit igång på riktigt. Hur tycker ni att sidan fungerar gällande navigering, gränssnitt etc...

http://jon.rinneby.se/

mvh Jon

Beror väl lite på vad du vill leverera för image/feeling med bandet.

Själv är jag lite allergisk mot sidor som ser ut som en blogg-template men det kanske bara är jag som reflekterar över det?

För att reflektera kring användarvänlighet så uppfattar jag inte riktigt vad som är startsidan och det finns ingenting i menyn som säger att man är tillbaka på startsidan så det skulle vara bra med en knapp som heter Hem eller dylikt bara för att göra det så enkelt för besökarna som möjligt.

Annars är det en stilren och enkel sida men jag skulle aldrig tänka den som en musiksida utan någon slags blogg om nåt annat.

Men en bra skiss att bygga ut tycker jag :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hello musikgeni!

Den här är bättre än den förra. Bättre feeling eller va man ska säga.

Gillar rubrikerna under bilden, samlat och bra. Bra när det inte är för rörigt.

Känns dock som att nått litet saknas. Kan inte sätta fingret på det, jag får fundera lite till.

Ett förslag: Har ni funderat på att faktiskt klä ut er till pirater? 😆 Om man gör det rätt kan det bli riktigt coolt. Kanske inte helkostymer a la Pirates of the carrabien, eller liknande för då bli de ju töntigt. Men kanske lite pirat inspirerade scenkläder eller nått. Små inslag med distans. Detta är ju en delikat uppgift, man kan ju riskera att inte tas på allvar. 🙂 Antingen kan det bli klockrent eller en megaflopp.

En samlad bild av bandet skulle vara nice, kanske då i era piratkläder..hehe... nu kom ja på va som saknades, mystik! Lite mystik behövs på nått sätt.

Nåväl kanske har du fått ut nått av detta, eller inte. En åsikt i alla fall.

Cheers mate! Arrrh....

Link to comment
Dela på andra sajter

Hello musikgeni!

Den här är bättre än den förra. Bättre feeling eller va man ska säga.

Gillar rubrikerna under bilden, samlat och bra. Bra när det inte är för rörigt.

Känns dock som att nått litet saknas. Kan inte sätta fingret på det, jag får fundera lite till.

Ett förslag: Har ni funderat på att faktiskt klä ut er till pirater? 😆 Om man gör det rätt kan det bli riktigt coolt. Kanske inte helkostymer a la Pirates of the carrabien, eller liknande för då bli de ju töntigt. Men kanske lite pirat inspirerade scenkläder eller nått. Små inslag med distans. Detta är ju en delikat uppgift, man kan ju riskera att inte tas på allvar. 🙂 Antingen kan det bli klockrent eller en megaflopp.

En samlad bild av bandet skulle vara nice, kanske då i era piratkläder..hehe... nu kom ja på va som saknades, mystik! Lite mystik behövs på nått sätt.

Nåväl kanske har du fått ut nått av detta, eller inte. En åsikt i alla fall.

Cheers mate! Arrrh....

Spana in myspacen, där e vi pirater 😉

Tack så mycket för du tog dig tid

/Jon

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...