debatt Postat 5 maj 2009 Postat 5 maj 2009 Go morron! Tänk vad långt ifrån att se en lokal match i division 7 en person är som inte ens finner Champions League eller VM i fotboll intressant.
slejnard Postat 5 maj 2009 Postat 5 maj 2009 Knatar in å hälsar...ni har skött er bra fast forumet legat nere Oj så trött...för lite brämpa...
debatt Postat 5 maj 2009 Postat 5 maj 2009 Min digital-tv var nere, men då bjöd jag den på Corn Flakes. Majs muntrar ju upp! Majs och kiwi innehåller ju uppiggande ämnen - bättre än Prozac.
Dingbats Postat 5 maj 2009 Postat 5 maj 2009 Jag drömde att Animal Collective släppte en EP med fyra låtar. Och så följde det med en bonus på tre låtar till som var ingraverade i fruktköttet på en halv passionsfrukt.
Dingbats Postat 5 maj 2009 Postat 5 maj 2009 wuäääh, jag kan inte skriva! Ibland bara känner jag att jag vill skriva en text om nånting men jag kan inte! Jag får inte ut nåt! Suck.
Pazo Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Vaknade! klädde på mig! käka äpple på vägen till spåret. Sprang mina 5km på 29.10 cykla hem igen. duscha. Sen nu ska jag äta äggvitor å ett glas mjölk ☺️
Pazo Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 När man kom in på globeni måndas fick man ett litet kort med en kod så man kan ladda ner spelningen från livemetallica gratis! å så fick man en special edition tisha för just den spelningen också ☺️
Recommended Posts