Overkill Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 ojdå! råkade avsluta processen explorer.exe, så nu försvann hela menyraden på PCn 🙂
debatt Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 Märkligt att folk inte äter typisk Påskmat nuförtiden. Idag har det blivit ägg, sill, röd caviar, påskskinka, senap, färskpotatis, grönsallad, påskmust, cider, surdegsbröd, traditionell tårta. Imon väntar vitlöksspäckad rosmarinmarinerad lammbog med klyftpotatis. Annandag påsk laxfiléer. Påskgodis - mest Belgisk choklad. Mängder med pynt.
Emulator Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 🙂 fortfarande rejält mätt från dagens middag ...uhp.
Pico Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 (redigerat) Pirate Bay domen kommer väl till veckan.. Redigerat 11 april 2009 av Pico
Emulator Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 om man skulle installera m-powered 8.0 o nya ljudkortet då kanske?
Neosus Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 The computer you are accessing the internet from, has not been reported as beeing investigated.
Micke H Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 Mitt nya livsmotto: take no crap! Därför jag är hemma och tar mig en påsköl och kollar på Iron Maiden-dokumentär istället för att ge efter för svikare. 🙂 Påsköl förresten, den var inte jättegod. Tur att jag har en jävla massa olika sorter i kylen. 😛
Emulator Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 Mitt nya livsmotto: take no crap! Därför jag är hemma och tar mig en påsköl och kollar på Iron Maiden-dokumentär istället för att ge efter för svikare. ☺️ Påsköl förresten, den var inte jättegod. Tur att jag har en jävla massa olika sorter i kylen. 😛 take the crap you need to take. Det gäller bara att veta vilken som är nödvändig och inte 🙂
Micke H Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 take the crap you need to take. Det gäller bara att veta vilken som är nödvändig och inte ☺️ Kan du förklara närmare vad du menar? För jag har svårt att se vilken sorts skit du ska stillatigande ta emot, det är den sortens beteende som jämt och ständigt gör att jag mår dåligt.
Overkill Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 i like to take a crap once in a while fan vad najs det hade varit för jag har sjukt ont i magen
Emulator Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 jao, asså, ibland så måste man jö göra saker som för tillfället känns värdelösa. karriärmässigt tex är det ofta så. man får stå och ta skit för att man i längden tjänar på det. Eller om man fuckat upp det relationsmässigt, så kan man ibland få ta en jävla massa skit utan fog, för att lappa ihop det. typ dårå. Vara konsekvensetiker typ.
Overkill Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 eller så gör man som hello kitty och sätter sig på toa
Micke H Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 jao, asså, ibland så måste man jö göra saker som för tillfället känns värdelösa. karriärmässigt tex är det ofta så. man får stå och ta skit för att man i längden tjänar på det. Eller om man fuckat upp det relationsmässigt, så kan man ibland få ta en jävla massa skit utan fog, för att lappa ihop det. typ dårå. Vara konsekvensetiker typ. No offence, men fuck that! Jag är trött på att ta emot skit för att jag försöker göra "det rätta" hela tiden. Om någon har något problem med mig så får dom fan stå för det i fortsättningen. Och så är det inget mer med det. ☺️
Emulator Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 går ju att göra så, men det funkar inte alltid så bra, är min erfarenhet. Kanske känns bättre en stund, men det kostar. I think. dårå. typ. äh, whatever works for you ☺️
Recommended Posts