debatt Postat 5 april 2009 Postat 5 april 2009 För HELVETE!! Det är ÖIS-GAIS på Canal Plus Sport 1. GAISA, HEJA GAISA, GAISA, HEJA GAIS...
slejnard Postat 5 april 2009 Postat 5 april 2009 När jag bodde i götet som barn gällde blåvitt. Ska inte ens nämna vad vi kallade GAIS 😮 Fotboll är boring. Däremot börjar NHL-slutspelet snart. Hyperintressant att se hur Boston klarar sig! 🙂 Finns ett kul managerspel på sportingnews. Fantasy Hockey.
Fidden Postat 5 april 2009 Trådstartare Postat 5 april 2009 När jag bodde i götet som barn gällde blåvitt. Ska inte ens nämna vad vi kallade GAIS 🙂 Fotboll är boring. Däremot börjar NHL-slutspelet snart. Hyperintressant att se hur Boston klarar sig! 🙂 Finns ett kul managerspel på sportingnews. Fantasy Hockey. Phil Esposito och Bobby Orr, de är med fortfarande va? 😮
Overkill Postat 5 april 2009 Postat 5 april 2009 trött. men ska på spelning imorgon och det ska bli lite kul.
Fidden Postat 5 april 2009 Trådstartare Postat 5 april 2009 Tänk om man kunde vara bra i knät imorgon 😛
Fidden Postat 5 april 2009 Trådstartare Postat 5 april 2009 fast först... ska jag ha ett inlägg kl. 22:22. 😛
Recommended Posts